جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ۱۸ هزار خودرو در گلستان/۶۵ راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

فرمانده انتظامی گلستان از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای ۱۸ هزار خودرو در استان طی ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از ۸۶ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهر‌های استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که باید در این راستا اقدامات موثرتری توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

او افزود: با برنامه ریزی‌ها و جلسات مختلف با مسئولان استانی مقرر شد که تعداد دوربین‌ها در سطح شهر‌ها و جاده‌ها افزایش پیدا کرده تا از این طریق بتوانیم اشراف خوبی در راستای کنترل و نظارت محور‌ها داشته باشیم.

سردار دادگر با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی گفت: پلیس همچون کادر درمان بیشترین حضور را در سطح جامعه داشته است و در دورانی که بسیاری از دستگاه‌های با نیمی از کادر خود مشغول انجام وظیفه بودند، نیروی انتظامی با تمام توان در میدان حضور داشته و علاوه بر انجام وظایف ذاتی مشغول خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

او ادامه داد: متاسفانه عده‌ای با مخدوش کردن پلاک و یا پوشاندن آن قصد فرار از قانون را دارند که در همین راستا از ابتدای سال ۹۹ بیش از ۱۸ هزار خودرو جریمه شدند و همچنین ۶۵ راننده متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اقدامات پلیس استان در راستای خدمات رسانی به مردم و اجرای طرح‌های مقابله با کرونا گفت: از ابتدای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در آذرماه، از بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بازدید بعمل آمد که ۲۶۶ واحد بعلت تخطی از قانون، پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بیش از ۱۸ هزار خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، یک هزار و ۴۸۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۹۶ خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.