۱۰ روزه به ده روستای آذربایجان غربی آبرسانی شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: این قرارگاه در کمترین زمان به ۱۰ روستای آذربایجان غربی آبرسانی کرد.

علی حجازیفر جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: با اجرای پروژه بزرگ آبرسانی به ۵ روستای محروم در شهرستان سلماس و ۵ روستا در دهستان انزل شمالی ارومیه، تامین آب شرب سالم و بهداشتی این ده روستا در کمترین زمان و ده روزه به پایان رسید و تحویل آب و فاضلاب شد.

او با اشاره به کیفیت بالای کار و رعایت تمامی استاندارد‌ها تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب استان، اظهار داشت: در این پروژه با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ متر حفاری و لوله گذاری صورت گرفته است و آب شرب سالم و بهداشتی بیش از یک هزار و ۳۰۰ خانوار تامین شد.

حجازی فر با تقدیر از همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه آبرسانی به ۲۱ روستای ماکو، ده‌ها پروژه زیرساختی، اشتغال و ... که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی اجرا شده است در دهه مبارک فجر افتتاح شده و در اختیار اهالی مناطق محروم قرار گیرند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی همچنین گفت: امسال به ۳۴ روستای آذربایجان غربی در مناطق محروم از جمله ۲۱ روستا در ماکو ۵ روستا در ارومیه، ۵ روستا در سلماس، و یک روستا در هر کدام از شهرستان‌های تکاب، سردشت و پیرانشهر آبرسانی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.