پروژه سرمایه گذاری محوطه گردشگری سبلان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: اجرای پروژه سرمایه گذاری محوطه گردشگری بخش سبلان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یحیی نجار قابل، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین در بازدید از پروژه سرمایه‌گذاری محوطه گردشگری واقع در بخش سبلان گفت: به منظور رفع مشکلات و موانع اجرای این پروژه پیگیری‌ها و رسیدگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا شاهد بهره‌برداری از آن در موعد مقرر باشیم.

او با اشاره به برخی مشکلات سرمایه‌گذار طرح بیان کرد: با بررسی و مرتفع شدن مشکل این طرح در آینده نزدیک پروژه سرمایه‌گذاری محوطه گردشگری واقع در بخش سبلان این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: در حال حاضر این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مراحل نهایی تکمیل است تا پس از تکمیل در راستای اهداف تعیین‌شده فعالیت خود را آغاز کند.

نجار قابل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان سرعین گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در شهرستان و جذب گردشگران به منطقه در تمامی فصول سال تلاش می‌کنیم تا توسعه زیرساخت‌ها را در اولویت قرار داده و از این طریق در فصول مختلف زمینه برای حضور آن‌ها را در شهرستان فراهم آوریم.

او افزود: در همین زمینه طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در شهرستان در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آن‌ها رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری درشهرستان و به‌ویژه تحقق گردشگری پایدار را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.