تعمیر ۳۷ فروند شناور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل بندرعباس

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: هزینه تعمیر هر فروند شناور در این مجتمع ۴۰ درصد کمتر از تعمیر در کشور‌های خارجی است.

حمید رضاییان اصل، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:به همت کارشناسان و نیرو‌های بومی از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ فروند شناور متوسط و بزرگ ایرانی و خارجی در این مجتمع تعمیر شده است.

رضاییان با اشاره به اینکه این شرکت به صورت میانگین هر ماه توانایی تعمیر ۸ فروند شناور را دارد، افزود: هزینه تعمیر هر فروند شناور در این مجتمع ۴۰ درصد کمتر از تعمیر در کشور‌های خارجی است که این امر سبب صرفه جویی ارزی در کشور می‌شود.

او گفت:عمده اقدامات صورت گرفته برروی این شناور‌ها در زمینه‌های تعمیرات زیرآبی، تعمیرات موتوری، تعمیرات رانش، رفع نقص گیربکس، داک اضطراری برای رفع نقص شافت پروانه و همچنین رفع نقص دسته مانور‌ها و جک‌های بالابر بوده که به دست متخصصان توانمند داخلی انجام شده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با تاکید بر اینکه تعمیر شناور‌ها در داخل استان علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، گامی مهم در جهت ارتقای توان فنی نیرو‌های متخصص بومی است، افزود: تعمیر شناور‌ها در داخل کشور مزایای دیگری مانند ایجاد اشتغال پایدار و کاهش هزینه‌های تمام شده تعمیرات را نیز به دنبال دارد.

رضاییان گفت: سازه‌های دریایی متعلق به شرکت‌های نفت و گاز نیز در مجموعه ایزوایکو با دستان توانمند کارشناسان ایرانی طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار