تساوی آلومینیوم و سایپا در اراک

آلومینیوم اراک و سایپای تهران به تقسیم امتیازها رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آخرین بازی آلومینیوم اراک در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه میزبان بازی دو تیم آلومینیوم و سایپا  بود و  این دیدار با تساوی در عدد یک به پایان رسید.

برای سایپا در این دیدار مهرداد حیدری گل زنی کرد و برای تیم میزبان میثم مجیدی در لحظات پایانی با ضربه ایستگاهی دروازه ساپیا را باز کرد.

نماینده فوتبال استان مرکزی با این تساوی، ۱۹ امتیازی و در پایان روز دوم از هفته چهاردهم  با یک پله تغییر به جایگاه هفتم جدول لیگ برصعود کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در این بازی با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و محمد ایران‌پوریان به میدان رفت.

در سوی دیکر زمین هم سایپا تهران با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین کامیاب، حسین ماهینی، حسین مالکی، محمدرضا سلیمانی‌اصل، سیدابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی وارد زمین شد.

براساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوری این دیدار را امیر عرب‌براقی عهده‌دار و سیدمحمد هاشمی‌نسب و وحید سیفی کمک داوران این مسابقه است.

آلومینیوم شنبه ۲۵ بهمن در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ بیستم میهمان شاگردان مجتبی حسینی در تیم نفت مسجدسلیمان است

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.