سلبریتی‌هایی که این بار دکتر شدند!/ مجریان عملیات پشه مالاریا چه کسانی هستند؟

برخی چهره های شناخته شده و به اصطلاح سلبریتی عادت کرده اند درباره هر موضوعی دخالت کرده و اظهار نظر کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،این روز‌ها بحث واکسن کرونا از موضوعاتی به شمار می‌رود که در سراسر دنیا در کانون توجه قرار دارد و هر کشوری بسته به سیاست‌های خود در تلاش است تا بهترین تصمیم را در این باره بگیرد. البته ناگفته نماند که روند واکسیناسیون در دنیا به کندی پیش می‌رود و همه کشور‌ها طبق الگوی ابتدا کادر درمان، افراد مسن، گروه‌های پرخطر و سپس مردم عادی پیش می‌روند و تا به حال حدود یک و نیم درصد از جمعیت کل جهان به واکسن دسترسی پیدا کرده اند.

اظهارات کیلویی که قیمتی ندارند

اما در ایران این روند علمی که با دقت بسیاری در حال پیگیری است، ملعبه دست برخی از سلبریتی‌هایی شده که حتی به خود زحمت یک سرچ ساده درباره سیر تولید و توزیع واکسن را هم به خود نمی‌دهند و شروع به اظهارنظر‌هایی می‌کنند که جز ایجاد جو روانی و اخلال در کار متولیان امر، هیچ دستاورد دیگری ندارد.

البته این دست از سلبریتی‌ها در اظهارنظر‌های کیلویی پیشینه بلندبالایی دارند و هربار درباره هر موضوعی که ارتباطی به آن‌ها ندارد نظر می‌دهند و دخالت بی‌جا و غیرکارشناسی از خود بروز می‌دهند. این بار هم واکسن ملعبه‌ای برای این قشر شده و تلاش می‌کنند با سیاسی کردن موضوع واکسن، بدون آگاهی، تلاش دانشمندان و پزشکان ایرانی را نادیده بگیرند.

سلبریتی‌هایی که این بار دکتر شدند!/ مجریان عملیات پشه مالاریا چه کسانی هستند؟

شهید واکسن کیست؟

به عنوان مثال طی روز‌های گذشته کتایون ریاحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به فوت علی انصاریان فوتبالیست و مجری پر آوازه واکنش نشان داد.

وی در در ادامه با انتشار عکسی از علی انصاریان به همراه هشتگ #شهیدان_واکسن با معجزه خواندن «واکسن» نسبت به عدم خرید واکسن آمریکایی اعتراض کرده است.

در ادامه، اما کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام با ورود به اکانت این بازیگر، مخالفت خود را با این پست وی بروز دادند و با ارسال انبوه کامنت اعتراضی بر روی صفحه این بازیگر او را وادار به پاک کردن و بستن کل کامنت‌های پست مورد نظر کردند.

اما همان طور که گفته شد، این اولین بار نیست که بازیگران مشهور (سلبیریتی‌ها) در مسائل مختلف و تخصصی اظهار نظر می‌کنند و سبب تشویش اذهان عمومی می‌شوند. منع خرید واکسن فایزر آمریکایی که به باور تحلیلگران دارای عوارض جانبی فراوان است و به همین دلیل واکسیناسیون این واکسن در برخی از کشور‌ها به همین دلیل متوقف شده است.

حال، اما با ورود واکسن روسی و چینی و تولید واکسن ایرانی در کشور به نظر می‌رسد دشمن نسبت به خودکفایی ایران و موفقیت آن نسبت به شکست و بی‌اثرکردن تحریم‌ها وحشت زده شده و همه توان خود را برای بی‌اثر جلوه دادن واکسن‌های غیر آمریکایی بکار گرفته است.

واکسن از مرگ چه کسانی جلوگیری کرده است؟

در ادامه مهناز افشار تلاش کرد پس از مرگ زنده یاد علی انصاریان موضوع واکسن را سیاسی جلوه بدهد و جوری وانمود کند که انگار همه دنیا به راحتی به واکسن دسترسی دارند و فقط ایران است که واکسیانسیون مردم را به تعویق انداخته است. در همین رابطه علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در پاسخ به توئیت مهناز افشار نوشت: از حدود ۸ میلیارد جمعیت جهان تقریباً یک درصد واکسن کرونا تزریق کردند. اکثر آن‌ها هم تک دوز دریافت کردند که عملاً ایمنی ایجاد نمی‌کند و نمی‌تواند از مرگ کسی جلوگیری کند! سوال اینکه چرا هیچکدام از لیدر‌های مظلوم #واکسن بخرید که در اروپا و آمریکا گیر افتادند تا امروز واکسن نزدند؟!

سلبریتی‌هایی که این بار دکتر شدند!/ مجریان عملیات پشه مالاریا چه کسانی هستند؟

وقتی سحر زکریا انتحاری می‌زند

حرکت انتحاری بعدی مربوط به سحر زکریا می‌شود که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی در یک شرایط غیر معمول گفت: اون واکسن کوفتی رو از هر قبرستونی قراره بخرید که روی ما امتحان بشه، بخرید... تو مملکت‌های دیگه یه دونه بازیگر، یه دونه فوتبالیست، یه دونه سلبریتی نمی‌میره... سخنانی که البته خیلی‌ها آن را جدی نگرفتند و معتقدند تلاش این هنرپیشه از یاد رفته برای جلب توجه است. اما برخی هم به سخنان او واکنش‌های تندی نشان دادند. چرا او فکر می‌کند سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها تافته جدا بافته هستند و خونشان از بقیه مردم رنگین‌تر است؟

«معصومه نصیری» کارشناس رسانه و مدرس دانشگاه در این باره به فارس گفت: اصرار به اظهار نظر در هر موضوعی و البته سیاسی کردن آن، میل عجیبی است که در برخی سلبریتی‌ها دیده میشود. چند وقت پیش در جلسه‌ای در یک نهاد فرهنگی یکی را که به قول خودش در یک عملیات هشتگی شرکت کرده بود را دیدم، گفتم آقای فلانی یادتان هست اولین بار این هشتگ را کجا دیدید؟ گفت نه همکاران گفتند و ما هم حمایت کردیم. بعد گفتم می‌دانید اصل ماجرای فلان فرد چه بود و هشتگ شما کاملا در خلاف جهت حقیقت بود؟ گفت من از کجا باید این را بدانم یا می‌دانستم! عرض کردم خب آدم وقتی چیزی را نمی‌داند و از موضوعی حمایت میکند، معنی آن چیست؟ به آن آدم چه می‌گویند؟

سلبریتی‌هایی که این بار دکتر شدند!/ مجریان عملیات پشه مالاریا چه کسانی هستند؟

سلبریتی‌ها در نقش پشه مالاریا

وی ادامه داد: سلبریتی‌ها شهره هستند به اظهارنظر‌های غیرکارشناسی. یکی از آن‌ها انصاریان را شهید واکسن دانسته و برخی گفتند اگر وقتی او در بیمارستان بستری بود، واکسن خریده بودیم و تزریق کرده بودیم، او زنده بود؛ و هیچکس هم نمی‌گوید واکسن، ویروس خفیف شده است و برای تزریق قبل از ابتلا است و نه بعد از ابتلا. با متر و معیار سلبریتی‌ها روزانه چند هزار شهید واکسن در دنیا داریم!

نصیری توضیح داد: برخی سلبریتی‌ها نقش همان پشه مالاریا که مورد اشاره ریاست سرویس اطلاعات خارجی فرانسه در ملاقات با دونالد ریگان را بازی می‌کنند که بر اساس آن مهمترین هدف عملیات پشه (مسکیتو) مشغول سازی و غافل سازی است. در این تئوری، کنت آلکساندر دو مرانش، که بیش از ده سال (۱۹۷۰- ۱۹۸۱) ریاست سرویس اطلاعات خارجی فرانسه SDECE را به دست داشت، در دیداری با دونالد ریگان رئیس جمهور آمریکا، درباره راهکار کم هزینه مقابله با دشمنان غرب گفت برای مبارزه در این نوع جنگ چندین راه وجود دارد. به دلیل اینکه ما نمی‌توانیم یک میلیون نفر نیروی اعزامی به افغانستان روانه کنیم پیشنهاد می‌کنم آنچه را که من عملیات مسکیتو (Mosquito:پشه مالاریا) نامیده‌ام، شروع کنیم.

نصیری تصریح کرد: کنت آلکساندر دو مرانش معتقد است، چون پشه مالاریا نمی‌تواند خرس را بکشد، ولی می‌تواند آن قدر او را آزار دهد که دیگر نتواند بخوابد، دیگر نتواند چیزی بخورد و از آن همه وزوز گیج شود. پشه مالاریا می‌تواند دشمنی بسیار خطرناک باشد. ما می‌توانیم از چنین تصور و تمثیلی بهره ببریم و شاید بتوانیم در افغانستان کاری انجام دهیم. مهمترین هدف عملیات پشه (مسکیتو) مشغول سازی و غافل سازی از اقدامات اصلی دشمن و هدر دادن انرژی و توان در مسیر فرعی است.

وی تاکید کرد: پشه با به هم ریختن اعصاب افراد یا سیستم مقابل آنان را از کار اصلی باز می‌دارد و با به هم ریختن سیستم عصبی احتمالاً فرد یا سازمان واکنش‌های حساب نشده و هزینه ساز نشان خواهند داد. حالا هم سلبریتی‌های ما از همین قانون پیروی می‌کنند.

سلبریتی‌هایی که این بار دکتر شدند!/ مجریان عملیات پشه مالاریا چه کسانی هستند؟

لری کینگ بزرگترین مجری دنیا قربانی کرونا شد

این مدرس رسانه افزود: جالب اینجاست که خانم زکریا در ویدئوی خود می‌گوید چرا در دنیا یک هنرپیشه یا فوتبالیست به کرونا مبتلا نمی‌شود. این نشان می‌دهد که خانم بازیگر حتی به اخبار حوزه خودش هم تسلط ندارد و کاملا جو زده سخن می‌گوید. چون با یک جستجوی ساده در اینترنت نام و اسامی مبتلایان و همچنین افرادی که بابت این بیماری درگذشته اند می‌آید. آخرین آن‌ها هم لری کینگ بزرگترین و معروفترین مجری دنیا بود که بابت همین بیماری کرونا درگذشت.

وی تصریح کرد: خانم زکریا همچنین فریاد می‌زند که واکسنی که می‌خواهید روی ما امتحان کنید کی وارد می‌شود؟ ایشان ظاهرا نمی‌دانند که اگر قرار بود کشور چنین ریسکی را بپذیرد، به قول خودش ما ماه‌های قبل وارد فاز واکسیناسیون می‌شدیم، اما پاسخ تبعات آن را چه کسی می‌داد؟ اگر ایشان منظورشان واکسن فایزر است که در حال حاضر واکسن‌های بهتری با سطح ایمنی بالاتر و ریسک کمتر در دنیا در حال تولید است. چرا ما باید فقط چشممان به آمریکا باشد؟ ضمن اینکه ایشان ظاهرا فقط جوگیر فضای مجازی هستند و خودشان هم در این باره جو می‌دهند وگرنه باز هم با جستجویی ساده متوجه می‌شدند که جا‌هایی که مردم خود را موش آزمایشگاهی کردند، رژیم اسرائیل و امارات بودند.

دوره زدن حرف‌های بی‌سند تمام شده

نصیری اظهارداشت: وقتی این سخنان گفته می‌شود، برخی فوری گارد می‌گیرند و می‌گویند نه این طور نیست. باشد حرف ما را قبول نکنید. اما در سایت‌های معتبر دنیا هم این موضوع با عدد و رقم و آمار کامل منتشر شده که رژیم اسرائیل چطور و با چه قیمتی واکسن را به مردم خود رساند و الان هم علی رغم همه این تلاش‌ها نرخ شیوع بیماری در آنجا هنوز بالاست.

وی در پایان گفت: دوره حرف‌های بی‌اساس و بی‌ریشه زدن دیگر گذشته است. بهتر است چهره‌ها مانند بقیه در حوزه تخصصی خودشان سخن بگویند و اظهارنظر کنند. این روز‌ها دسترسی به اطلاعات به اندازه دسترسی به هجویات آسان است منتها اگر بخواهیم که اطلاعات را از منابع دقیق و درست پیدا کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی
۱۵:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آمر
یکا اگر راست‌‌.میگفت.توی.کشورخودش.هیچ.کرونایی.نداشت
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
کلیپ واقعا مسخره و خندارشو دیدیم فهمیدم کلا از بالاخونه تعطیله ایشون توی حرفاش میگه چرا اصلا آدمها باید بمیرن !!! چرا سلبریتیهای دولیبریتی در ایران باید بمیرن !!! هیجای جهان سلبریتی ها نمی میرن !!! ببخشید نمی دونستیم حضرت عزرائیل قبلش باید با شما دولیبریتها هماهنگ کنه بعد جون آدمها رو بگیره واقعا از حضرت عزرائیل از شما پوزش می طلبد گفتند از این به بعد برای اینکه شما ناراحت نشید انقدر آبغوره نگیرید با شما قبلش هماهنگ می کنند بعد میروند جون آدمها رو می گیرند !!! مرگ و زندگی دست خداوند جل جلاله است و بدان و آگاه باش بی اذن خداوند جل جلاله برگی به روی زمین از شاخه درختی نمی افتد واقعا براتون متاسفیم که سواد دینیتون انقدر زیر صفره . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
در پاسخ به لایو خانم زکریا فقط میشه گفت 《چند گرفتی گریه کنی ؟؟؟!!! 》
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۷:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
که چی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم ذکریا مگه شماها نبودین که میگفتین یا روحانی یا هیچ کس حالا چی شد الان اوضاع اقتصادی خرابه نظرتون بعد 7سال عوض شد !!
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۱۶:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم ذکریا از بیکاری تو خونه پوسیده برای اینکه مردم فراموشش نکن سعی می کنن خودشونو یه جوری نشون بدن جالب اینکه تو هر زمینه ای هم صاحب نظر هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ادام
۱۶:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم چند می گیری داد میزنی؟
خوب براماها اب نشه برا شما نون میشه.
سلبریتی جماعت کی و کجا کارش درست بود.
یکی به من بگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چه کسی باید تو این کشور حرف بزن دقیقا مردم حرف میزنن بد میشه مسئول میگه زشته هنرمندان میگن بد پس حرف حق چه کسی باید بگه یا کلا لال بشیم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۵:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم زکریا خانم پرستو صالحی همتون رو دیدیم . حالا عقدتون برطرف شد؟؟؟ کمتر از مرگ آقای انصاریان استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
قراره به سلبریتیهایی که بچه هاشون را خارج بدنیا اوردند و تابعیت کشوری دیگر گرفتند واکس ندهند و بروند همانجا واکس هم بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چقدر کوته فکر تشریف دارند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
جان من اگه مهناز افشار واکسن فایزر رو آنلاین بزنه من ۲ هفته بعدش به همراه خونواده می زنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
من به شخصه حالم ازاین بازیگرای از خود مچکر بهم میخوره. اخه کی تاحالا به حرف شماها پیش بردن که اینبار بار دوم باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این گریه بیشتر خنده داره این خانم آیا حاضر برای واکسن فایزر یا روسی داوطلب بشه
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۵:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلبریتی های نادان که دارید به این همه تلاش پرستارها و محققین ایرانی توهین میکنید. احمق ها برید ببینید وضعیت انگلستان و آمریکا در مرگ و میر واکسیناسیون چطوره؟ ایران از اولین خریدار های واکسن روسی هست نوبتش از اروپایی ها خیلیی جلو تره فایزر هم که تو اروپا شکست خورد دیگه چه مرگتونه؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اين به اصطالح روشنفكر نماها حرفهايشان ضدونقيض وغيرعلمى واحساسي است وفقط ادعا دارند به قول معروف ادعايشان ...... امروز يه حرف واعتقادى دارن فردا يه حرف اعتقاد ديگه اينها پشه هاى روشنفكر نما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم ریاحی خجالت بکش فکر نمیکنی با سوء استفاده از اسم علی انصاریان باعث ناراحتی مادرش میشی اینا خانواده مذهبی هستن این عکسی که گذاشتی داغشو بیشتر میکنه یه کم حیا کن هر کاری که دلت میخواد میکنی از خودت مایه بزار
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۱۴:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خب به این خانم بگید لطفا پولش هم با ما بره خارج از کشور بزنه برگرده . نه بابا اینها اکثرآ به قول نویسنده مقاله روانی و جو زده شده اند فکر می کنند مردم به این حرفها گوش میدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
کاش فیلم کل صحبت های خانم زکریا رو میگذاشتین بعد اینایی که نظر منفی گذاشتن قضاوت میکردن ، الان قسمت تقطیع شده ی مربوط به واکسنش رو فقط گذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من اصلاً اظهار نظر افراد بی مسئولیت و بی درکی مثل سحر زکریا ، مهناز افشار و اخیراً کتایون ریاحی ارزش انتشار و پاسخگویی ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلبریتی ها دل منو بردی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بخش اول صحبت های سحر زکریا رو هم مینوشتین که از اوضاع فقر مردم گله کرده و از رئیس جمهور گله داره که این چه وضع اقتصادیه که مردم توی صبحانه شون موندن، بخش واکسنش کاری ندارم ولی قسمت اول صحبت هاش که خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مگه همین سلبریتی ها نبودن که تو انتخابات جیغ و داد میزدن که باید روحانی انتخاب بشه الان اگه اوضاع اینه دیگه خفه شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مگه ما تحریم نیستیم چطور میخوایم واکسن بخریم اون هم از نوع آمریکاییش
پس تحریم دروغه؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آمریکا واکسن میده
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۶:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
قرار است کل دنیا یکدفعه این ویروس رو ازبین ببرن وگرنه هیچ فایده ای نداره. تو این وضعیت هم تحریم واکسن به نفع هیچ کشوری نیست. همه قراره به هم واکسن بفروشن. تولید واکسن تو امریکا هم محدوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به این احمق ها نباید اجازه داد از درگذشت اسطوره های ما به نفع دشمنان این ملت سو استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
همون کسانی که می گویند واکسن آمریکایی، خوب خودشون بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بخرید و یکی یکی بنشیندشون و واکسن بزنید بشون من کارمند بهداشتی هم سهم خودم رو میدم سحر ذکریا .ببینم می زنه واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چراباهمچین بازیگران آمریکای صفت برخوردجدی نمی شودوهرکاری که می خواهند انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
برخورد کنید ..اصلا چطوره بگیرید اعدامش کنید .. تا از بدبختی مردم و فلاکت 42 سالمون کسی حرفی نزنه
Iran (Islamic Republic of)
قوام
۱۳:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۱۳:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا رحمت کنه علی انصاریان رو خیلی اقا بود اینو به خاطر رفتارش با مادرش می گم
افتخار می کنم به این جوانان کشورم
Iran (Islamic Republic of)
3
۱۳:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خانم سحر زکریا کتایون ریاحی افشار سراسر جهان درگیر این بیماری اند شما دارید سیاسی اش می کنید. کاسه داغتر از آش شدید لطفا بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واژه ی شهید حرمت داره ...کسی شهید شد که در زمان حیاتش شهید شده باشه ...شهید اون پزشک و پرستاریه که یکسال از تمام زندگی گذشت و اخرش مظلومانه بدون اینکه صدای کسی در بیاد از پیشمون رفت ...عده ای با غیبت پشت سر اموات و با ایجاد تشنج سعی دارن همه جا رو الوده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مشکل از مردم هست که به این احمق های ، بی سواد میگن سلبریتی اینا هیچی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
متاسفم که بعضی هارو هنرمند اسم میذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
زهراحسینی
۱۳:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینا جاهلانی هستندبی بصیرت که دانسته یاندانسته حیثیت وجایگاه روبه رشدایران عزیزانقلابی اسلامی رودرجهان سخیف میکنند.دراینطورمواقع خاص میتوان به کیفیت مغزی وتعهدافرادواقشارمختلف پی برد وشناختشون.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
برا چنین افرادی خواهشا خواهشا واکسن فایزر بخرید بزنید تا دست از ما و ملت ایران بردارند. اینا خودشون را در آغوش آمریکا می بینند درحالیکه خزعبلاتشون تو ایرانه.....
اینا قبل از زدن واکسن و یا حتی قبل از آمدن کرونا مرده بودند.چون دم از انسانیت می زنند........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینا دارن از انصاریان و میناوند سو استفاده میکنن، چرا این همه درباره ی ماسک و فلان کار ستاد کرونا میگه، تو جشنواره فجر رعایت نمیشه بعد اگه آمار بره بالا میگن مردم عادی انگاری کردن، مغازه ها بسته بشن....، اما کسی به اینا هیچی نمیگه، به خاطر فیلم دیدن مردم مریض بشن طوری نیست، ولی اگه برن تو یه مغازه میگن چرا رفتن،
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
لازم نیست به این جور آدمها بها بدین چون واقعا اعصاب آدم رو خورد میکنند..بنده شخصا فقط فیلم ها و سریال های این سلبریتها رو نگاه میکنم و در بقیه زمینه ها به هیچ عنوان قبولشون ندارم و در شبکه های اجتماعی هم دنبالشون نمیکنم..سلبریتها هم باید یاد بگیرن که فقط در زمینه کاری خودشون نظر بدهند..
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۲:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا کسی جلوی اینا رو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
باور کنید این بنده خدا هم قصدش خیر هست همه ما از فوت علی انصاریان ناراحت شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خیلی جالبه همین به اصطلاح سلبریتی ها وقتی افرادی مثل اقای انصاریان بازیگر شدن کلی گفتن ک بازیگری علمه همینطور نمیشه ک هرکی از شغل خودش پاشه بیاد بازیگری کنه؛حالا از فوتش دارن سواستفاده میکنن،
ایا بازیگری علم میخواد اما تشخیص پزشکی نه؟؟
اینا چند ترم پزشکی خوندن؟؟
بازیگرای کشورهای دیگ تو شرایط سخت ب مردمشون امید میدن اما بازیگرای ما همین ک شرایط سخت میشه اشک واه و ناله راه میندازن
ما نظرات این هارو نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این سلبریتی ها که می تونند برن آمریکا و واکسن امریکایی بزنند خوب برید اگه خیلی دوست دارید برید امریکا و واکسن امریکایی بزنید .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
حرفت کاملا قبول دارم ویزاشونم تو دستشونه دیگه اینقدر شیپور زدن نداره
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به همه مردم میگویم که این خانم بی اطلاع از همه چیز نه دلش برای مرحوم انصاریان می سوزد نه برای مردم فقط و فقط برای مطرح شدن است زیرا
زیرا سالهای سال است که گمنام مانده و کسی به این بی هنر کاری را پیشنهاد نمی کند .
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این خانم هنر پیشه است
Iran (Islamic Republic of)
Shadow
۱۲:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
شما فیلم superstar محصول ۲۰۱۲ فرانسه رو نگاه کنی متوجه رفتارهای ایشون میشی...چندین بار هم از شبکه نمایش خودمون پخش شده...
کاش یه بار دیگه توو این وضعیت پخش می شد تا رمزگشایی از کار این خانوم بازیگر باشه...
شخصی که با داد زدن تبدیل به ستاره میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
برای سلبریتی ها یه چند واحد زیست شناسی بذارین تا اول مفهوم واکسن و نحوه عملکردش رو بشناسن بعد اظهار نظر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واکسن امریکایی رو بیارن که چی بشه؟فایزر که فقط کشته داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بایدیک سری واکسن فقط آمریکایی مخصوص این سلبریتی های هر دم بیلی بخره دولت فقط اینا بزنن به چند دلیل اول اینکه یاد بگیرند تو هر موضوعی که در حوزه تخصصی اونا نیستدخالت نکنند دوم اینکه برای تمدید تابعیتتشون تو اون ور آب برای اثبات وفاداری به آر باباشون لازم دارند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
فک کنم سحر زکریا می خواست توانایی بازیگریشو به مهران مدیری ثابت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تا کی باید از دست این سلبریتی ها بکشیم
اینا حتی به کسانی مثل انصاریان و میناوند هم رحم نکردن و اونو وسیله ای برای جلب توجه خودشون قرار دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
من واکسن آمریکایی نمیزنم چون بهش اعتماد ندارم.آهای سلبریتی ها اینو بدونید ما نمیخاهیم شما زبون ما بشین.
Germany
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تو نزن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
عزیز دل روسی واستون اوردن تشریف برید واسه تزریق.قابل اعتماد و مال برادر ولایتمدار پوتین هست. خیالتم راحته. خب برو داوطلب شو اگر مرد هستی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
ممیزی که ممیزی چرا پاسخ دیگران تصمیم میگیری
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این سلبریتی ها که دیگه شورش رو در اوردن حالا که مشتاق واکسن آمریکای تروریست هستن به اینا همون رو بزنید تا نسل سلبریتی ها پیچ پیچی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این سلبریتی ها را با واکسن آمریکاهی آزمایش کنید تا برای بقیه مردم سندیت شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
عجیبه اونهایی که تیک منفی زدند منظورشون چیه؟؟؟ .ایا حرف سلبریتیها را قبول دارند یا نه میگن واکسن امریکایی به سلبریتیها نزنید.منظورشون از تیک منفی چیه؟؟ به قران خودشون هم نمیدونند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا از علی سواستفاده میکنید؟؟؟ از خودتون مایه بذارید
علی انقدر درست بود که همیشه حال ادمو خوب میکرد و ادم از حرف زدنش لذت میبرد ، یک دهم فاتحه و صلواتی و اشکی که برای علی ریختن هیچکس برای شماها نمیریزه
کاریم به این چیزا ندارم اما از خودتون مایه بذارید ، اگه علی بود اینکارو میکرد؟؟؟؟؟ براتون متاسفم ، علی به این پسوندا و پیشوندا نیازی نداره ، فاطمه زهرا تو روز مادر بخاطر بزرگی که در حق مادرش کرده بود شفاعتشو کرده وگرنه اینهمه آدم ناخوداگاه براش اشک نمیریختن ،، شما بفکر خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۱:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام الان این خانم زکریااینجاست لطف کنید یه جارو بدین دستش بگین بیاد فیلتر سیگارهای دور بر خونشون جارو بزنه و جمع کنه تا دیگه اینجوری احساساتی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بازم سلبریتی های احمق دهن شود رو باز کردن دوبار شما چه فرقی با بقیه دارین هزاران هزار آدم توی ایران توی روستا هاو کوچه پس کوچه ها به خاطر کرونا مردند حالا شما کاسه داغ تر از آش شدی واسه علی آقا انصاریان ایشون هم تقدرشون این بوده خدا رحمتش کنه نور به قبرش بیاره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
احمق که شاخ و دم نداره به اینا میگن احمق از نوع سلبریتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این جور آدما مغزشون معیوبه الان اگه واکسن میخریدن و به مردم تزریق میکردن اگه یکیشون دچار حساسیت میشد دنیا رو بهم میریختن که چرا قبل از اینکه اثراتش معلوم بشه به ما تزریق کردید مگه ماش آزمایشگاهی هستیم این جور آدما کلا دنبال بهانه هستن. در ﺽمن به دولیبریتی ها بگید خون شوا از خون مردم رنگین تر نیست. و داداش علی برای ما خیلی عزیز بودن و هستن لطفا از اسم ایشون سو استفاده نکنید
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۱:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
با نثار فاتحه به روح همه درگذشتگان از بیماری کرونا به ویژه شهدای عزیز پزشک و پرستارانی که در راه خدمت به بیماران کرونایی شهید شدند هموطنان عزیز فقط به این موضوع توجه بفرمایید که تعداد زیادی پزشک متخصص و پرستار و افرادی که فقط و فقط در راه خدمت به مردم از بیماری کرونا مظلومانه شهیدشدند ولی خانواده های محترم آنها و گروه پزشکی هیچ سروصدایی به پا نکردند. ارزش هر گروه را رفتارهای افراد آن مشخص می کند. به رفتارهای به اصطلاح هنرپیشه های خود فروخته هم از این طرف و آن طرف دنیا در این زمینه توجه بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آقا چه سلبیریتی این خانم زکریا بیست سال پیش به لطف مدیری اومد یه چنتا جیق جیق کرد و بعدم گذاشتنش کنار همچنان که اصلا وجود نداشته حالا بعد از سالها بایکوت توی تنهایی و عدم اهمیت مردم فراموش شده حالا کاملا از حرکاتش افسردگی و سرخوردگی مشهوده بذارید توی همین حالت بمونه حتما قرصای ضد افسردگیشو نخورده کاملا از حال و هوای گریه کردنش مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تابلوهه دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بله منم متوجه قرصاش نخورده طفلک باید ببندنش ممکنه خطر ناک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اقایون کارسختی نیست واکسن فایرز رو اول رو سلبریتیهای کاسه داغتر از آش امتحان کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آره اول به همین سلبریتی ها بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اگه میشد این سلبریتی ها از کشور میرفتن و دیگه درباره همه چیز اظهار نظر نمیکردن خیلی خوب میشد
پول کشورمون رو میخورن دوتا نوشابه هم روش مالیات هم نمیدن بعد سنگ غرب و اروپا رو به سینه میزنن ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینها که نمی روند تمام درآمدشان در ایران است و بعد آن که درآمدهای میلیاردی بدون کسر مالیات به دست آوردند جفتک پرانی و یاوه سرایی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
یاسمنگولا قلبش دیگه شِکِسته
Iran (Islamic Republic of)
جوان پیر ایرانی..
۱۱:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا مردن یعنی چی؟ واسه هر چی غصه خوردن یعنی چی؟ محو شدن تو افق های روشن یا نمیشه کاریش کرد عمرا یعنی چی؟ چی میوند از اون نگاه باشکوهت؟ واقعا زندگی اینه؟هی با جوونی بکنن پیرت..واقعا این همه تبعیض یعنی چی؟ اصلا چرا من کشور سوئیس به دنیا نیومدم؟ عمری که داره مثل باد میره..این همه جنگ واسه قدرت یعنی چی؟ این تلخیا دلیلش چیه؟مرز کشور دولت یعنی چی؟ چه حالی میشیم بعد مردن بفهمیم دنیا مقوایی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
شما خیلی خودتو ناراحت نکن اصلا از دید شما همه چی بی معنیه
یعنی چی ؟ یعنی چی؟ یعنی چی؟.....
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی
۱۲:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
شما یه مسکن بخور!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خوب میشی انشاءالله خیلی نا آرومی نکن
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۱:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینها که پاسپورت آمریکا رو دارن
اونور هم کسی بر اثر کرونا نمرده خو برید انور واکسن رو بزنید.
ای خدا عقل رو به کی دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
جان من اگه مهناز افشار واکسن فایزر رو آنلاین بزنه من ۲ هفته بعدش به همراه خونواده می زنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چیزی که الان علی انصاریان بهش احتیاج داره فاتحه و خیراته که اون از دست سلبریتی های بی سواد بر نمیاد
سلبریتیها از هیچ فرصتی برای ملتهب کردن جامعه و ضربه زدن به کشور دریغ نمی کنند که با رشد دانش مجازی مردم دستشون رو شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تو بفکر خیرات خودت باش ://
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۱:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این دولبریتی ها که حال و روزشون خیلی وقت هست که مشخص است ولی باید به حال کسانی که هنوز چشمشان به دهان اینها هست تاسف خورد!!! چون اگر افرادی فریب اینها رو نمی خوردند دیگه دشمن روی اینها سرمایه گذاری نمی کرد ولی جای بسی تاسف که بعضی ها چه کسانی را برای خودشان بت کرده اند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا این افراد با این همه دروغ گفتن و ... بدون هیچ مجازاتی آزادانه میچرخند و به ریش ما مردم می خندند؟ خواهشا قوه قضاییه نسبت به مجازات این افراد هرزه گو و دروغگو جدیت داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بابا یکی به اینا فیلم بده بازی کنن راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
من میخوام فیلمی بسیار بسیار خوب و رمانتیک بسازم بگید بیان این سلبریتی ها ها که زار زار گریه میکنن که خیلی کار داریم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بهترین جواب به سلبریتی های احمق اینه که در موضوعاتی که ربطی به شما نداره لطفا دهانتان را ببندین مطمئن باشین اگه حرف نزنین،نمی میرین
-
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
هرکسی اجازه باید داشته باشه نظر خودشو بگه همانطوزرکه شما اینجا نظرتون را گفتید
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۱۰:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آخه یه مشت تیارت لجاره روچرااینقدرگنده شون می کنید؟؟؟!!!!آقای عسگری!!!!چرااین احمق هاروبه صداوسیما راه میدی؟؟!!!
ابله توبرنامه ورزشی!!-که حتی تواون هم تخصص نداره- میگه اگه واکسن بود فلانی نمی مرد!!!!!هنوزنمیدونه واکسن دارونیست.والله اگه بجای اینها وبرنامه هاشون رازبقا بذاریدبهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
با خودشان را رسوا کنند آنچه در درون دارند برملا شود
-
بهزاد باقری
۱۰:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینها یا ازدنیا بیخبرندونمیدانند چه حوادثی رخ داده است ودرعالم خود غرق شده اندیا اینکه به واسطه گفتن این حرفا می خواهند خود را ازکوچک بودند خارج کنندو به نوعی خودرا مطرح کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بابا این سحرخانوم،مگریاسمنگولا نبود؟!؟!!؟چطورشدگودزیلا؟!؟!!؟!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
جهش یافته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واکسن امریکای بیارید بزنید بع این مهناز بعدا بفهمه چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مه فشاند نور و سگ وع وع کند! هرکس رعایت کند، کرونا نمی گیرد و یقینا نمی میرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهشا یکی این سحر زکریا رو بازی بده تو فیلماش واسه جلب توجه نمیدونه دیگه چیکار باید بکنه
Iran (Islamic Republic of)
آمجامین اوغلو
۱۰:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بابا جون یکی این سلبریدی های بی سواد رو جمع کنه تا دیروز صداشون در نمیومد یا این که وقتی ایران میخواست واکسن روسی وارد کنه میگفتن واکسن نخرید حالا که دوتا بازیکن مرحوم شدن اومدن یادشون اومد که بگن واکسن بخرید، چه فرقی بین اون 600 نفر که تو اوج کرونا جونشون رو از دست میدادن با بازیکن فوتبال هست؟ الان یادشون افتاده که اعتراض کنن که واکسن بخرید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شادمان
۱۰:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
هر جا آشه , کل فراشه به شما چه ربطی دارد , شما برید بازیگری تان را انجام دهید تا متخصصان سلامت کارشان را انجام دهند , لازم نسیت دایه مهربانتر از مادر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
نخود هر آش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
دوس داره نظر بده . به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
از نوع آش شله قلمکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
زدی به هدف
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
باشه آقا همه چی تقصیر. تحریم های آمریکا است ما خیلی خوبیم مسولان کارشون رو خوب انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من دولت باید یک تعداد محدود واکسن فایزر جهت تزریق به این دسته از سلبریتی ها وارد کنه تا عملا نتایج وتاثیر واکسن رو به اینها بفهمانیم چون از قدیم گفتن : نرود میخ آهنین در سنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اهای سلیبرتیهای بی سواد پر ادعا ! اگر اینجا آمریکا بود و شما همه شهرمند آمریکایی بودید با توجه سن و سالتون اکثرتون و با توجه به حجم تولید واکسن و اولویت کادر درمان و سالمندان و... بی شک تا پایان سال ۱۴۰۰ هم واکسینه نمیشدید و الان احتمالا یکی از ان ۴۰۰۰ کشته روزانه کرونا بودید

حرف دشمنان ما که روزی ایران رو ویران کردند و جمعیت مارو نصف کردن رو باور نفرمایید اگر واکسیناسون در کشورهای آمریکا و انگلیس و فرانسه و..‌. شروع شده بود و واقعا همه مردم این کشورها واکسن در اختیارشون بود (آنطور که به شما نخود مغزها القا شده ) پس چرا روزانه بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کشته کرونای در انجا ثبت میشه
دولیبرتیها! بنظرم امثال شما مدرک باسواد بودن دارید بعضیاتون چندتا زبان بلدید ولی یک جو سواد ندارید
حداقل از سلیبرتیها انطرف آب یاد بگیرید به جای دورهمی و برپای مراسمات مزخرف یواشکی که دارید و باعث کشته شدن امثال شما شده ، در خانه بمانید و پروتکلها رو رعایت بفرمایید
و سکوت برازنده امثال شماست تا بیش از این مایه رسوایی و آبروریزی دیگر نخبه ها نشوید
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۹:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
عقده دیده شدن وجلب توجه دارن این نیم لبریتی ها باصطلاح بازیگرفازیگرها چقدرمیخاین جلب توجه گنیدعقدتون خالی نشد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اره داداش عقده دارن
من یه فیلم میسازم که کل جهان میبینه بیان بازیگرش بشن
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر یک نفر حرف دل ما رو زد واقعا چرا آقا زاده ها بر اثر کرونا نمردن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آره واقعا چرا هیچوقت ترامپ نمرد یا نتانیاهو یا خانواده هاشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
دانشمند، داری یه ادعایی می‌کنی که هنوز هیچ کشوری بهش دست نیافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
از سلبریتی هایی چون ذکریا و افشار و ریاحی باید پرسید آیا شما حاضر بوده و هستید که به عنوان داوطلب برای تست داروها سا واکسن کرونا پیش قدم باشید، اگر بودید و تمایل داشتید چرا نامتان در لیست فایزر و باقی نیست ،چون به نظر می رسد شما با ایران و ایرانی مشکل و عقده دارید وگرنه تو هرجای دنیا یک سلبیریتی این حرکت ها رو بر علیه کشورش یا یک محصول انجام بدهد جرایم میلیونی و میلیاردی باید پرداخت کنه اونم به دلار براحتی با یک جستجو می تونید این پرونده ها رو ببینید برخی حتی به پرونده هم نمی رسد طرف رو چنان از صحنه شغلیش حذف می کنند که مستند خیابون خوابیش دست به دست بشه، خدا رو شکر کنید اینجا هنوز مثل اونجا نشده که اگر بشود واویلاست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی
۰۹:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
باسلام،دیگه باید حکومت کاری بکنه که بساط نظریات غیر کارشناسی جمع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
باسلام خدمت همه ی انسان های باشرف.واقعااینهایه مشت بی سوادن که ازهیچی سردرنمیارن فقط فکر کنم هربارنوبت به یکی شون میرسه که یک مرخرفاتی روازخودشون بروزبدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به اینا میگن هنرمند سفارتی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به اینا میگن هنرمنده مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
از علیییییییی سواستفادددده نکنننننننن
عکس علی رو از پیجت پااک کنننن
علی جاش خوبه که نیازی به این پسوند و پیشوندای شماها نداره تو بفکر خودت باشششش
ول کنید تو رو به حضرت عباس ، دست از سرمون بردارید
چرا داغ مادرشو تازه میکنید اخه؟؟؟؟
چرا از خودتون مایه نمیذارید؟؟؟؟؟؟ چرا عکس علی رو میذارید؟؟؟؟ علی بود اینکارو با عکس شماها میکرد؟؟؟؟؟
براتون متاسفمم
France
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مقصر رسانه ها هستند که این ها را بزرگ می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا اینا دهناشونو نمی بندن. به خدا وقتی هر روز اخبارای روز رو دنبال می کنم، از خبرایی که بیشترین انرژی منفی رو دریافت می کنم همینان. نه اینکه حرفشونو قبول کنم به هیچ وجه. ولی همین وزوزشون و این حد از درجه حماقت بعضیاشون اعصاب آدمو خورد می کنه. خوب ببندید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آیا این سلبریتی‌ها هم مصونیت قضایی دارند؟ اگه دارند!!! خب نظر میدن تهمت میزنن!! افترا میگن!!!! برعلیه امنیت و آرامش جامعه افاضه میکنن!! مگر اشکالی داره؟
ولی خب اگه مصونیت قضایی، ندارن آقایان محترم قوه قضایی چرا اینا جولان میدن؟ و هر غلطی که دوست دارن انجام میدن؟ دل مردم عزیز ایران را آزار میدن؟ اینا که از غرب امتیاز گرفته اند مجبورن هزینه امتیاز رو به اربابانشون پرداخت کنند، شما چرا اجازه میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
از خودتون مایه بذارید چرا عکس علی رو میذارید؟؟؟
تو رو خدا تمومش کنید داغ ادمو تازه نکنید ، به مولا اشکم درمیاد میبینمش بعد شما چطور دلتون میاد؟؟ حتی اگه از سر دلسوزی باشه!!! ..خیلی بدین خییلی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
امکان داره اینا در باره کشور خودشون نظر بدن؟ و با کشور عزیز ئ ئلایی ایران ما کاری نداشته باشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
ببین دروغ نمیگن بالاخره باید تکلیف واکسن رو زودتر روشن کنن
فقط سلبریتی های گل لطفا از عکس و فوت بقیه سواستفاده نکنید ،اصلا خوشم نمیاد از عکس علی واسه این چیزاتون استفاده کنید که چی؟؟ خودت حرف بزن چرا از عکس و اسم علی سواستفاده میکنید؟؟؟
خدا رحمتت کنه علی جاات خییلی خالیهه
اای خدااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مگه دروغه؟؟؟ بالاخره کل دنیا دارن واکسیناسیون رو شروع میکنن ، المان و انگلیس هم شروع کرده الان کادر درمانشون واکسینه شدن
مگه چی میگن؟؟ بالاخره باید تکلیف واکسن روشن شه...
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۱۲:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تکلیف واکسن روشن شده.واکسن ارباب ها(فایزروانگلیس)رو نمی خریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
قبلش برو خبرا رو بخون بعد بیا اظهار فضل کن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
شما برو سه بار از روی تصمیم کبری بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این ابتذال و مداخله‌گری سلبریتی های بی هنر و بی هویت
دیگه باید به شکل قانونی کلا جمع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
او خارجیهایی گ مردن مسن بودن ولا حرفاش حقیقت بود همه ما واسه از دست دادن ایی دو عزیزی آتیش گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلبریتی وکیل ،وصی پول.فقط پول،همه نوع ادا بازی در میاره فقط و فقط برلی پول.مردم مهم نیستن.فقط پول
Iran (Islamic Republic of)
میم
۰۸:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
این اظهار نظر به اصطلاح سلبریتی های بی مغز،تا حدودی به مماشات بیش ازحد نسبت به اینجور موجودات برمیگردد،اگر دوتا از اینها را آویزون می کردند،دیگر کسی با جان مردم بازی نمی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تخسیر رسانه هاست که در مورد مشکلات قشرهایی مثله خواننده ها ، بازیگر ها، فوتبالیست ها و غیره تو سایت هاشون خبر میزارند، دیگه اینا فکر میکنند تافته جدا بافته اند ، روزی ۷۰ نفر میمیرند این دوتا هم روش مگه فقط باید سر مردم عادی بلا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
پشه مالاریا واقعا برازنده بعضی آدماست
۱۲
آخرین اخبار