اهدای گواهی نامه پذیرفته شدگان خبرنگاری در شوش

گواهی نامه پذیرفته شدگان بیستمین کارگاه آموزش خبرنگاری تحت عنوان یادواره سردار دل‌ها در شوش اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: به همت انجمن روزنامه نگاران این اداره به ۹ نفر پذیرفته شده بیستمین کارگاه آموزش خبرنگاری شامل خلیل صفری، حسین چراغ بادی، شاکر امیری، علی کرد، عاطفه بیت سالم، عاطفه نیسی، زینب ساعدی نسب، هانیه کرد و بهار شوهانی گواهی نامه اهدا شد.

او افزود: از سال ۱۳۷۸ که انجمن روزنامه نگاران در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد، طی ۲۰ سال متوالی عباس کرم الهی ۱۹ دوره مقدماتی و ۱۰ دوره تکمیلی را با موفقیت تدریس و شاگردان زیادی را به جامعه خبر و اطلاع رسانی شوش معرفی کرده است.

عارف بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ یک دوره را به صورت مجازی و دو دوره را به صورت حضوری تدریس کرده که امروز شاهد اهدای گواهی نامه به قبول شدگان بیستمین دوره یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان دوره در فضای مجازی، در مجموع ۱۵ نفر آقا و خانم ثبت نام کردند و در ده جلسه دو ساعته، اصول اولیه خبرنگاری شامل اصول خبرنویسی، ارزش‌ها و عناصر خبری، گزارش نویسی و انواع آن، تفاوت گزارش با خبرنویسی، سبک شناسی در خبر، اصول عکس خبری و ... را زیر نظر عباس کرم الهی فرا گرفته و در یک آزمون با هم به رقابت پرداختند و ۹ نفر در این آزمون با کسب امتیاز لازم نمره قبولی گرفته و به دوره تکمیلی راه یافتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.