خانه تکانی در بزرگترین گنبد خشتی جهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از پاک‌سازی علف­های هرز و نصب تابلو‌های هشداردهنده در محوطه پایگاه گنبد سلطانیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: پاک‌سازی علف­های هرز و نصب تابلوهای هشدار دهنده در محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه از دهم اسفند ماه شروع شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. 

او ادامه داد: پاک‌سازی علف­های هرز در محوطه، رنگ‌آمیزی نرده‌ها، نصب تابلو‌های هشدار دهنده در محوطه، سفره‌آرائی هفت‌سین در چند نقطه از این مجموعه جهانی، ضدعفونی مبلمان، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی‌ها در محوطه ارگ گنبد سلطانیه اجرا خواهد شد.

ارجمند افزود: این مجموعه به ‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به بازدید کنندگان ، با بهسازی نمازخانه، استقرار کیوسک الکترونیکی با نوبت‌دهی و خط‌کشی‌های فاصله اجتماعی، استقرار چندین ایستگاه سلامت، افزایش و نوسازی نیمکت‌ها، آبخوری‌ها، سطل‌های زباله و سایر امکانات رفاهی جهت افزایش سطح رضایتمندی بازدیدکنندگان تلاش شبانه‌روزی و مؤثری را فراهم آورده است.

او گفت: نصب استند‌های اطلاع ‌رسانی دوزبانه، جانمایی کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در محوطه، افزایش، نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن به‌ منظور تسهیل دسترسی بازدیدکنندگان به اطلاعات و نقشه مربوط به مجموعه تاریخی از دیگر اقداماتی است که از دهم تا آخر اسفند ماه به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب و بهینه به بازدیدکنندگان صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.