ممنوعیت ورود و خروج خودرو‌های غیر بومی به اندیمشک/از خاکسپاری اموات در تعطیلات ممانعت می‌شود

فرماندار اندیمشک از ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان و نهی شدن خاکسپاری اموات در تعطیلات به دلیل شرایط بد کرونا خبر داد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در حاشیه نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و دستور استاندار خوزستان ورود و خروج تمام خودرو‌های غیر بومی به خوزستان ممنوع است.

او افزود: همچنین مراسم خاکسپاری در روز‌های پنج شنبه و جمعه ممنوع است و از این پس فقط مراسم خاکسپاری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهد شد.

جهانگیری با بیان اینکه ورودی‌های اندیمشک از امروز با شدت بیشتری کنترل می‌شود و ورود به شهرستان فقط با پلاک بومی امکان پذیر است، بیان داشت: تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان تعطیل هستند و از امروز ورودی پارک فدک نیز مسدود می‌شود.

فرماندار اندیمشک در خصوص قانون منع تردد شبانه تصریح کرد: این طرح همچنان با جدیدت در اندیمشک برقرار است و با خودرو‌های که در این ساعت اقدام به تردد کنند از طریق دوربین‌ها و پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.

او با توجه به وضعیت خوزستان از مردم خواست تحت هیچ شرایطی به خوزستان سفر نکنند، زیرا اجازه ورود به استان از ورود‌های اندیمشک داده نمی‌شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: تعداد بستری‌های کرونا روزانه در اندیمشک در حال افزایش است و با این وضعیت سخت‌گیری‌ها جهت مهار کرونا بیشتر خواهد شد او همچنین از شهروندان خواست در خانه بمانند و فقط در شرایط ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.