بهره برداری از ۶۲ واحد مسکونی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه

۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سردار پاک پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور در روستای لانوی شهرستان سربیشه، یکی از واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی را به نمایندگی از بقیه افتتاح کرد.

این واحد‌ها در شهرستان‌های مرزی استان شامل نهبندان، درمیان، زیرکوه و سربیشه با همکاری بهزیستی و قرارگاه شهید ناصری سپاه ساخته شده است.

برای ساخت ۶۲ واحد مسکونی با زیربنای ۶۰ مترمربع در مجموع ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین ۳ بند خاکی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستا‌های آب گرم، زیدان و ابراهیم آباد شهرستان درمیان با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این سازه‌های آبخیزداری با ۵۰۰ هزار متر مربع حجم ذخیره سازی آب با مشارکت قرارگاه شهید ناصری ساخته شده است و اهالی ۷ روستا از آن بهره‌مند شدند.

این قرارگاه از سال ۹۶ تاکنون ۱۲ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی با همکاری منابع طبیعی ساخته است و یک سازه هم در روستای لانو در دست ساخت دارد که سردار پاک پور امروز از آن بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از خط انتقال آب و شبکه آبرسانی روستا‌های خیرآباد، کلاته بلوچ، گاویچ و اشک شهرستان درمیان بازید کرد.

۱۱ کیلومتراز این خط انتقال مربوط به روستای اشک به بهره برداری رسیده و ۲۶ کیلومتر باقی مانده تا تابستان سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار