شناسایی سومین مورد کرونای انگلیسی در شهرستان تفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت، از شناسایی سومین مورد از کرونای انگلیسی در شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، واعظ پور، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت گفت: متاسفانه انتشار ویروس کرونای نوع انگلیسی نیز مانند ویروس چینی از طریق ارتباطات فامیلی در حال گسترش است. 

او با بیان اینکه پس از مشخص شدن اولین مورد ابتلا دومین مورد هم در بین فامیل این فرد کشف گردیده و تعداد موارد مشکوک دیگری هم وجود دارد، از مردم شهرستان تفت خواست تا به هیچ عنوان در تجمعات خانوادگی حضور پیدا نکنند.

دبیر ستاد کرونای شهرستان تفت گفت: در چند روز اخیر از ۴۰ مورد فرد مشکوک به کرونا تست ۱۶ نفر شان مثبت شده است و از افرادی که تست آنان مثبت شده درخواست نمود تا برای حفظ سلامت اطرافیان حتما در خانه قرنطینه باشند.

واعظ پور همچنین از مردم تقاضا نمود تا از شرکت در مراسم ترحیم و خاکسپاری و ازدحام‌های جمعیت نیز خودداری فرمایند

او اضافه نمود: ممکن است تردد‌های بین شهری به خاطر رنگ بندی‌ها محدود نشود، اما بیم آن را داریم که در صورت عدم برقراری محدودیت‌ها و با انجام دید و بازدید‌های ایام تعطیلات نوروز و همچنین دورهمی‌های این ایام - بروز بیماری کرونای چینی و انگلیسی افزایش پیدا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت در ادامه عاجزانه از مردم خواست تا با اهمیت دادن به بیماری کرونا، مراقب سلامتی خود و خانواده خود باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار