تشویق مدیران شجاع برای پیشرفت‌های بیشتر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند گفت: مدیران شجاع در حوزه‌های مختلف باید تشویق شوند تا پیشرفت‌های بیشتری به دست آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند گفت: مدیران استانی در خراسان جنوبی بسیار سخت کوش هستند، اما نیازمند سرعت بیشتر برای پیشبرد اهداف خود هستند.

او افزود: مدیرانی که شجاعت را در کار خود دارند، باید مورد حمایت قرار بگیرند و مدیرانی که ضعف‌هایی را در کار خود دارند، باید برای مشکلات چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام نسائی در خصوص تخلفات بعضی از مدیران اظهار کرد: رفتار‌های نامناسب بعضی از مدیران از جمله استفاده خصوصی از اموال دولتی، باعث رشد ذهنیت منفی در بین مردم می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند گفت:در صورتی که مدیر و مسئولی نتواند مسئولیت خود را به درستی انجام دهد باید سمت از او سلب شود.

او در خصوص مشکلات کارگران در خراسان جنوبی گفت: باید طبق فرمایش پیامبر (ص) حقوق کارگران در اسرع وقت پرداخت شود و این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا معیشت کارگران دچار مشکل نشود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نسائی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بعضی از کارخانجات استان گفت: برای حل مشکلات این واحدها باید بررسی‌های میدانی انجام شود تا بتوان با در نظر گرفتن مسائل مختلف این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: تخلفات ، قاضی ، مدیران ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.