استاندار قم:

استان قم از تک شهرستانی بودن خارج شد

استاندار قم گفت: خروج استان قم از تک شهرستانی بودن نویدبخش افزایش اعتبارات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست، استاندار قم امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان مردم قم، تلاش خوبی برای حل مسائل و مشکلات استان داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

او افزود: باید در فضای همدلی، عقب‌ماندگی‌های قم را جبران کنیم، در این جهت همگرایی و تعامل خوبی میان مسئولان، مدیران و نمایندگان در مسیر خدمت به مردم ایجادشده است.

سرمست تصریح کرد: خروج استان قم، از تک شهرستانی بودن و افزایش دو شهرستان به قم در سال ۱۴۰۰، نویدبخش افزایش اعتبارات است.

 استاندار قم بیان کرد: یکی از رویکرد‌های مهم قم، جذب اعتبارات ملی در توسعه استان است و دراین‌باره با سفر‌های مقامات کشوری به قم، در انعقاد تفاهم‌نامه در جهت توسعه پیشرفت و تعالی استان و رفع مشکلات مردم تلاش کرده‌ایم.

او اظهار کرد: اخیراً تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رسید تا بتوانیم زمینه توسعه قم را فراهم آوریم.

استاندار قم در مورد انتقال دام از برخی روستا‌ها گفت: این طرح بر اساس واگذاری بخشی از اراضی ملی به دامداران مطرح‌ شده است درحالی‌ که همه روستا‌های قم برای انتقال دام به خارج از روستا دارای شرایط یکسان نیستند.

او عنوان کرد:این موضوع باید در کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مدنظر قرار گیرد و تصمیمات کارشناسی دراین‌باره اتخاذ شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
فردو هم شهر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
محلات و ساوه
آخرین اخبار