لحظه گرفتار شدن خودرو در سیل شدید

سیل شدید موجب در معرض خطر قرار گرفتن سرنشینان یک خودرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته گذشته استرالیا شاهد وقوع شدیدترین سیل در ۶۰ سال اخیر بود. سیل نیو ساوت ولز پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور و به ویژه سیدنی را فراگرفت. در ایالت همجوار کوئینزلند، نیز هشدار سیل داده شد. به همین منظور «اسکات موریسون»، نخست وزیر استرالیا ویدئویی در همین رابطه را برای هشدار به شهروندان محلی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. در ویدئویی که آقای موریسون آن را از صفحه توئیتر حمل و نقل جاده‌ای کوئینزلند بازنشر کرده یک خودرو گرفتار شده در سیل شدید را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو راننده این خودرو هنگام عبور از پل در انتهای مسیر گرفتار سیل شده و خودروی او توسط جریان آب به پایین رودخانه منتقل می‌شود. نخست وزیر استرالیا با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «خوشبختانه راننده این خودرو قبل از گرفتار شده خودرو در جریان شدید آب از ماشین پیاده و نجات یافت.»


بیشتر بخوانید


صفحه حمل و نقل جاده‌ای کوئنیزلند نیز با انتشار این ویدئو در توئیتر ضمن هشدار به شهروندان محلی نوشت: «وقتی در زمان وقوع سیل قصد مسافرت داریم باید به محض دیدن جریان آب اقدامات لازم از جمله خروج فوری از خودرو را انجام دهیم.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۹۴ هزار بیننده داشته است. گفتنی است؛ با وقوع سیل در ایالت نیوساوت ولز حدود ۱۸ هزار نفر مجبور به ترک اجباری خانه‌های خود شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وقوع سیل ، سیل شدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.