افتتاح نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مراغه

در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت،نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در حوزه علمیه فاطمه الزهرای مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،همزمان با افتتاح این مرکز خیریه ۸ سری جهیزیه در قالب ۱۵ قلم وسایل اولیه و ضروری زندگی به ارزش ۸۰ میلیون تومان به زوج‌های نیازمند مراغه اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه در مراسم افتتاح این موسسه خیریه گفت:مردم نوع دوست این شهرستان در کار‌های خداپسندانه پیشگام هستند.
 اوافزود:ده‌ها مرکز نیکوکاری و انجمن‌های خیریه با هدف حمایت از نیازمندان با حمایت مالی خیران در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

او اضافه کرد:با اهدای زمینی از سوی خیر نیک اندیش آقای علی وزیری و کمک میلیاردی خیران به زودی ساخت دارالایتام برای نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در مراغه آغاز می‌شود.

غفاری مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت:به زودی دفتر نمایندگی این خیریه با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در ۱۰ شهراستان راه اندازی می‌شود.

 اوافزود: با حمایت خیران ۴۰۰ خانواده در استان تحت حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های هستند.

همچنین به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی هشترود ۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.
ارزش هر جهیزیه ۲۲ میلیون تومان و هرسری شامل ۱۴ قلم وسایل اولیه زندگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار