کلنگ زنی مسجد جامع سید تبریز

آیین کلنگ‌ زنی مسجد جامع سید تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ زنی مسجد جامع سید تبریز با اشاره به اینکه مساجد همواره به عنوان سنگر دفاع از اسلام ایفای نقش کرده است  گفت:نقش محوری مساجد در نظام اسلامی برهمگان روشن و مبرهن است و تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر محور قرارگرفتن مساجد در همه امور نشانگر این واقعیت انکار ناپذیر است.

او افزود:مساجد همواره یکی از مراکزی است که مومنین در آنجا به حل مشکلات مسلمانان می‌پردازند و در ایام کرونایی این مساجد با کمک‌های مومنانه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

او با اشاره به اینکه طرح ساخت مسجد جامع سید تبریز با پیگیری از سوی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سبحانی صورت می‌گیرد ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بازاریان و خیرین با سرعت این طرح اجرا و به بهره برداری برسد.

به گفته سید شهاب حسینی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان این مسجد با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع به صورت تلفیقی مسجد و مدرسه متصل به حوزه علمیه طالبیه تبریز احداث می‌شود که خیرین برای ساخت آن حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهند کرد.

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار