رژیم صهیونیستی از پاسخگویی به دادگاه لاهه درباره جنایات جنگی خود سر باز زد

رژیم صهیونیستی تصمیمی ندارد درباره جنایات جنگی در فلسطین به دادگاه بین المللی لاهه توضیح دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزرای ارشد رژیم صهیونیستی، هنوز درباره رویکرد رسمی دادگاه بین المللی لاهه مبنی بر اتهامات مربوط به جنایات جنگی در فلسطین اشغالی گفتگو نکرده اند و تصمیمی برای پاسخگویی به این دادگاه ندارند.

این روزنامه افزود: «رژیم صهیونیستی، سه هفته پیش از «فاتو بنسوده»، دادستان دادگاه بین المللی لاهه، نامه‌ای به منظور رسیدگی درباره جنایات جنگی در فلسطین اشغالی دریافت کرده است، ولی با این حال کابینه رژیم صهیونیستی، تصمیمی برای جواب به این نامه را ندارند.»

از مقامات صهیونیستی که باید جوابگوی جنایات جنگی باشند، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم و «بنی گانتس» وزیر جنگ که در سال ۲۰۱۴ رئیس ستاد نیرو‌های مسلح اسرائیل بود، هستند.

از آنجا که رژیم صهیونیستی عضو اساسنامه رم در دیوان کیفری بین‌المللی نیست، این تحقیقات را غیرقانونی می‌داند.

نتانیاهو مدعی است این تحقیقات جنبه ای از یهودی‌ستیزی است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
یک عده غرب زده در ایران می گویند ایران بیاید مشکلاتش را با جهان یک بار هم که شده حل کند منظورشان از جهان هم چند کشور مثل آمریکا انگلیس فرانسه و رژیم اسرائیل است و دیگر هیچ جای دیگر را جهان نمی دانند.
غرب زده ها نمی خواهند ببینند که این ایران نیست که با این چند کشور و رژیم مشکل دارد بلکه این ها هستند که با کل دنیا از جمله ایران مشکل دارند. رژیم اسرائیل حتی به دیوان بین المللی کیفری هم جواب نمی دهد و کشور ها را اشغال می کند و مردم جهان را می کشد بعد می گویند آری این ایران است که با آن ها مشکل دارد.
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و دشمنان بشریت
مرگ بر ریاکاران، بزک کنندگان آدم کش ها
آخرین اخبار