اقامت نوروزی بیش از ۶ هزار نفر در لرستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۶ هزار و ۱۰۹ نفر تعطیلات نوروزی امسال در مراکز گردشگری و هتل‌های این استان اقامت داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، اسکندر فلاح وند، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۲۰۲ نفر در هتل، یک هزار و ۴۴۸ نفر در مهمانپذیر، ۹۴۹ نفر در اقامتگاه بوم گردی و ۵۱۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری استان اقامت داشتند.

فلاح وند با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقامت مسافران نوروزی تنها در مراکز دارای مجوز و مورد تایید امکان پذیر بود افزود: تعطیلات نوروزی امسال ۷۹ هزار و ۷۹۷نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری استان دیدن کردند.

او  ادامه داد: در این مدت ۴۲ هزار و ۱۳۹ نفر از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی، ۲۳ هزار و ۸۰۲ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر از جاذبه‌های دست ساز این استان دیدن کردند.

فلاح وند گفت: در این راستا ۳۴۴ بازدید از مراکز اقامتی و۳۳۷ بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز بین راهی لرستان انجام شده است.

معاون گردشگری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۶هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر و هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در استان تدارک دیده شد.

او عنوان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.