رئیس اداره صمت شادگان:

بازرسان صمت دست گرانفروشان شادگان را می‌بندند

خنافره گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و بازرسی از اصناف در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان از ۱۸ فروردین ماه امسال گفت: به منظور جلوگیری از تخلف و گرانفروشی از سوی اصناف، تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

او هدف بازرسی و نظارت بر بازار را جلوگیری از کمبود احتمالی و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف در ایام رمضان عنوان کرد و افزود: همچنین موضوع تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام مشمول طرح ضیافت با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شود.

خنافره با تأکید بر نظارت مستمر بر واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با متخلفان اظهار کرد: با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی در انجام گشت‌های مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و ناظرین افتخاری، اقدامات نظارتی تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه، تقلب، عرضه کالای فاقد کیفیت و تاریخ مصرف و احتکار مراتب را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.