قدردانی از حمایت‌ دستگاه قضایی کرمان به واسطه هموار کردن مسیر سرمایه گذاری

استاندار و رییس اتاق بازرگانی کرمان از اقدامات حمایتی دستگاه قضایی این استان در زمینه حمایت از تولید، جذب سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در شصتمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با قدردانی از فعالیت‌های گذشته شورای گفت و گو، حمایت‌های قضایی در این حوزه را بسیار راهگشا دانست و تاکید کرد: همراهی، همدلی و مشارکت مولفه‌های جاودانه پیشرفت و موفقیت جامعه به شمار می‌روند و توسعه در سایه تلاش و همکاری برای زدودن موانع اتفاق می‌افتد.

او افزود: تاریخ ایران گواهی می‌دهد تثبیت بزرگترین و بهترین دستاورد‌ها مادامی رقم خورده که مسئولان هماهنگ و یک صدا به پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور اهتمام ورزیده اند.

زینی وند خطاب به یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: مساعدت‌ها و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در سال ۹۹ به عنوان عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، گامی موثر در مسیر بهبود فضای کسب و کار بوده و رشد رتبه استان در این زمینه بارقه‌های امید را در دل فعالان اقتصادی روشن کرد و بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی از حضرتعالی را با اهدای این لوح سپاس ابراز می‌داریم.

او ابراز امیدواری کرد: دستگاه قضا با استعانت از درگاه حضرت حق در خدمت به مردم همچون گذشته پیروز و سربلند باشد.

در این نشست الواح تقدیر از مساعدت‌ها و تلاش‌های دستگاه قضایی استان در زمینه بهبود فضای کسب و کار به صورت جداگانه به رئیس کل دادگستری استان، معاونت آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان، دادسرای مرکز استان و ریاست و معاونت سازمان بازرسی استان اهدا شد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار