مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت‌های قرآنی روستای ارکان قدردانی کرد

حسین فرخنده در بازدید از برنامه‌های قرآنی مجتمع فرهنگی و قرآنی روستای ارکان، از فعالان قرآنی و بانیان خیر در راستای توسعه ارزش‌های قرآن قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حسین فرخنده با حضور در روستای فرهنگی و دوستدار کتاب ارکان بجنورد با همراهی رئیس دفتر قرآن و عترت این اداره کل و مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان از فعالیت‌های مجتمع فرهنگی و قرآنی این روستا بازدید کرد و با اهداء لوح تقدیر از فعالان و بانیان توسعه ارزش‌های قرآنی در این منطقه قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید 

  •  

او در جمع فعالان قرآنی، تلاش برای توسعه و اعتلای آموزه‌ها و رفتار‌های قرآنی را مهمترین اقدام فرهنگی خواند.

او ضمن قدردانی از خیرین و بانیان ساخت مکان مجتمع فرهنگی و قرآنی روستای ارکان، گفت: ما دامیکه چراغ خانه قرآن روشن باشد چراغ روستا و چراغ خانه‌های روستا روشن است.

فرخنده همچنین به برگزیده شدن روستای ارکان در بخش جایزه استمرار جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران اشاره کرد و گفت: این مهم رویداد عادی نیست وتنها با تلاش مضاعف و بی وقفه فعالان فرهنگی میسر است.

گفتنی است، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع محفل قرآنی و جزء خوانی برقرار در این خانه قرآنی، با اهداء لوح تقدیر از نماینده خیرین و نیز از دکتر یوسفی به پاس خدمات چندین ساله اش در حوزه مسجد و فرهنگ قرآنی قدردانی کرد.

یادآوری می‌شود، دو کانون فرهنگی هنری میثاق و شهدای ارکان در این روستا تاسیس و فعال است، که با تلاش فعالان آن، این روستا به عنوان روستای برتر و برگزیده‌ی برگزیده‌های جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران در دو سال ۹۷ و ۹۹ شناخته شد و درخشید.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.