۳۰۷ زندانی جرائم مالی منتظر یاری خیران آذربایجان شرقی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان شرقی گفت: ۳۰۷ زندانی جرائم غیر عمد در استان آذربایجان شرقی برای رهایی از زندان چشم انتظار همت خیران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدیاری  مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی در مراغه گفت:برای دومین سال به علت شرایط کرونایی جشن گلریزان در استان آذربایجان شرقی مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی برگزار می‌شود.

او گفت: آذربایجان شرقی با همت و مشارکت خیران در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در قالب جشن گلریزان جزو ۳ استان برتر کشور است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه رمضان ماه رحمت، بخشش و مهربانی است از خیران خواست برای بازگرداندن زندانیان دیه و بدهکار مالی به آغوش خانواده هایشان آستین‌های همت را بالا بزنند.

 مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: گره گشایی از مشکلات خانواده‌های زندانیان از اولویت‌های این اداره کل است.

او گفت: مدیران زندان‌های تبریز و شهرستان‌ها با حضور در جمع خانواده‌ها با مشارکت خیران مشکلات اساسی خانواده‌های زندانیان را برطرف می‌کنند.

محمد یاری افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیاز‌ها و مشکلات ۱۵ خانواده رفع شده است و تا پایان این ماه مبارک به مشکلات ۴۵ خانواده نیز رسیدگی خواهد شد.

او گفت: کاستن از فاصله بین زندانیان و زندانبانان نشانه خدمت به زندانیان در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار