تجلیل از کارگران پتروشیمی بندر امام در هفته کار

به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر از جمعی از کارگران منتخب پتروشیمی بندر امام تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم گرامی داشت هفته کار و کارگر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برگزار واز  جمعی از کارگران منتخب بر اساس شاخص‌های عملکرد تقدیر شد.

حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ماگفت: از جمله اقدامات مهم و تأثیرگذار در حوزه کارگری، از بین بردن پراکندگی و تنوع قرارداد‌ها و نحوه پرداخت حقوق و مزایا محسوب می‌شود که پیش ‌از این، وجود برخی تبعیض‌ها و نابسامانی‌ها اعتراض جامع کارگری را به همراه داشت.

او بیان داشت: کارکنان پتروشیمی بندر امام به دو بخش کارفرمایی و پیمانکاری تقسیم می‌شود و سعی ما بر این بوده که با اختصاص سرویس مشترک، البسه ستادی مشترک، اعطای تسهیلات بانکی کم بهره، پرداخت پاداش‌های مناسبتی و تقویمی، مساوات و برابری را رعایت کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام افزود: برای نخستین بار در شرکت انتخاب نماینده کارگری به ‌منظور سهولت و تسریع در ارتباط کارگران با شرکت برگزار و با مشخص شدن اعضای اصلی و علی‌البدل بر اساس قانون، برگزاری جلسات متعدد و مستمر، پوشش بیمه تکمیلی و افراد تحت تکفل از دیگر اقدامات نهایی و اجرایی شده بشمار می‌آید.

رستمی تصریح کرد: طرح طبقه بندی مشاغل در چارچوب قانون و از سوی پیمانکار با هماهنگی هلدینگ خلیج‌فارس، در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.