سردار بنایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سردار شهید حجازی برای شهادت لحظه شماری می‌کرد

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) گفت: شهید حجازی از همان روز‌های ابتدایی جنگ به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص)  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژگی‌های سردار شهید سید محمد حجازی گفت: این شهید بزرگوار از خیل عظیم رزمندگان و فرماندهانی بود که نسلی حماسه ساز، متعهد، مسئول و بی ادعا بودند.

وی افزود: شهید حجازی از همان روز‌های ابتدایی جنگ به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفت و با رشادت و فرماندهی مثال زدنی صدام و رژیم بعث را مایوس و ناامید کرد.

سردار بنایی با اشاره به مسئولیت‌های مختلف سردار حجازی در سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید حجازی در هر سنگری که قرار گرفت با جان و دل و گوش به فرمان رهبر انقلاب با پشتکار مثال زدنی و پر توان انجام وظیفه کرد. نیروی مقاومت بسیج در زمان فرماندهی این شهید بزرگوار یکی از بهترین دوران‌های خود را از نظر تنوع ماموریت‌ها پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: حضور ۱۰ ساله او در جبهه مقاومت در کنار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و فرماندهی جبهه مقاومت برگ زرین دیگری از رشادت‌های این سردار پرافتخار است.

سردار بنایی در پایان خاطرنشان کرد: درود و رضوان خدا بر شهید حجازی و دیگر اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که راه این سردار بی ادعا را تا نابودی کامل دشمنان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار