فرماندار همدان خبر داد:

تکمیل مسکن توانیابان ضایعه نخاعی در همدان

فرماندار همدان گفت: عملیات اجرایی تکمیل مسکن توانیابان ضایعه نخاعی در همدان بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی فرماندار شهرستان همدان در جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه مسکن توانیابان ضایعه نخاعی شهرستان همدان گفت: با همکاری نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح مسکن توانیابان ضایعه نخاعی در همدان در حال پیگیری است.

او  با بیان اینکه شرکت تعاونی مسکن ضایعه نخاعی‌ها در سال ۹۱ تشکیل شده است، افزود: هزار و ۶۲۶ مترمربع زمین در اختیار این تعاونی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان همدان اضافه کرد: احداث ۳۶ واحد در زمین فوق از سال‌ها پیش آغاز و تاکنون ۱۸ واحد تکمیل و به اعضا تحویل داده شده است.

محمدی تصریح کرد: باقی مانده این واحد‌های مسکونی نیز ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در ادامه راه با مشکلاتی مواجه شده که به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

او از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان خواست انتخابات برای تعیین هیات مدیره جدید این تعاونی را در اسرع وقت برگزار کند تا تیم مدیریتی جدید با اراده و همت بیشتری وارد عمل شود.

فرماندار همدان تجهیز آسانسور را برای تردد افراد ضایعه نخاعی ضروری دانست و گفت: پیمانکار پروژه نصب آسانسور را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: فرمانداری ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.