فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی با تلاش نیروی کار و جوانان در تمام عرصه‌ها پیروز است

سردار شفایی گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شرایط جنگ اقتصادی که با آن روبرو هستیم ایران اسلامی با تلاش و پشتکار نیروی کار خود بویژه جوانان تحصیلکرده و هنرمند مسیر موفقیت را طی خواهد کرد و از پای نخواهد نشست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفایی در بازدید از واحد تولیدی پاکت پلیمر زاهدان که به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد اظهارداشت: در سالی که مزین است بنام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" وظیفه متولیان و مسوولان برای حمایت از افرادی که در این استان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌کنند بسیار مهم است و باید مسائل و مشکلات و موانع آن‌ها پیگیری و دنبال شود.

او  از کارگران بعنوان محرک چرخه تولید و پویایی کشور یاد کرد و افزود: در شرایط فعلی جامعه باید قدردان جامعه کار و تولید بود چرا که آن‌ها با مجاهدت و روحیه جهادی اقتصاد این مرز و بوم را تقویت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز گفت: از تمام بضاعت و ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به جامعه کار و تولید استان استفاده خواهد شد.

مهرداد جهاندیده افزود: حفظ و صیانت از اشتغال موجود همواره در کنار ایجاد اشتغال جدید اولویت مسوولان و متولیان در سیستان و بلوچستان است.

او  با اشاره به برنامه‌های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگران و کارآفرینان تصریح کرد: طرح مشوق‌های بیمه کارفرمایی که در ۲ سال اخیر برای حمایت از شغل اولی‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اجرا می‌شده امسال نیزبا توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با توان و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار