بیانیه کانون فرهنگیان ائتلاف در خصوص فایل صوتی ظریف

کانون فرهنگیان ائتلاف در خصوص فایل صوتی ظریف بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کانون فرهنگیان ائتلاف در خصوص فایل صوتی ظریف که اخیرا حواشی بسیاری را به دنبال داشت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در این روز‌ها صوتی از آقای ظریف علنی شد که نشان داد متاسفانه وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که میبایستی عمیقاً معتقد و حافظ و سخنگوی منافع ملی و امنیت ملی باشد دیدگاهی غیر از این دارد و با محتوای صوت ایشان که هرگز تکذیب نشد و صرفاً عنوان شد که تقطیع شده مشخص گردید که جریان غربزده که کارنامه ناکارآمدی اش برای مردم ایران به اثبات رسیده در صدد تفرقه ملت و تغییر گفتمان است. با ایجاد دو قطبی‌های کاذب دیپلماسی، میدان و معیشت، مقاومت و رفع تحریم انقلاب میباشد و خط الهی سردار دل‌ها و مکتب شهید سلیمانی را مزاحم خود می‌دانند.

همه فرهنگیان کشور و تشکل‌های فرهنگی با هوشیاری این دسیسه نفاق را رصد خواهد کرد و از هر اقدامی برای محکوم کردن اینگونه حرکات و بیداری ملت شریف ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

آقای ظریف در کمال ناجوانمردی به اسوه اخلاص، ایثار، تقوا، جهاد و شهادت و مرد میدان نبرد شهید حاج قاسم سلیمانی ایراد می‌گیرد که چرا میدان را به نفع دیپلماسی ترک نکرد تا برجام به ثمر برسد!

آقای ظریف برعکس آنچه شما افاضه فرمودید: شهادت حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد میدان به پای دیپلماسی هزینه شده نه بالعکس.

سؤال جدی فرهنگیان این است که بسیار جای تعجب و شگفتی است وزیر دولت مستقر در نقش اپوزیسیون ظاهر شده و دست به نقد ناصواب و تخریب اصول و ارزش‌های حاکم بر نظام اسلامی زده و بیشرمانه سرمایه‌های اقتدار و حافظان امنیت و موجودیت نظام اسلامی را همنوا با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، قدرتطلبان غیردموکراتیک می‌نامد!

ما معلمین خوب می‌دانیم که آقای ظریف پایه‌های میز معیوب و ظریف مذاکرهتان بر دستاورد‌های میدان استوار بوده و هست و اگر مردان میدان نباشند گزینه‌های روی میزشان مجال دموکراسی و دیپلماسی به شما نخواهد داد.‌ ای کاش آقای ظریف که این‌همه بد و بیراه به حاج قاسم سلیمانی و روسیه در این مصاحبه گفته، چهار کلمه هم علیه آمریکا و دوستانش به‌ویژه کری می‌گفت که او را به این روز سیاه انداخته‌اند. جناب آقای ظریف، به کجا چنین شتابان، کجا دارید میروید؟ چرا باید کمتر از ۲ ماه مانده به پایان کار دولت صدای شما از رسانه‌های دشمن، آن هم دشمنترین صدا و سیمای وهابیون داعشی به گوش ملت برسد و در آن هیچ نشان‌های از دشمنی شما با آمریکا شنیده نشود؟

و در آخر از مردم عزیز می‌خواهیم که محاکمه اصلی خود را در انتخابات ریاست جمهوری انجام دهند و بر جریان غربزده و شیفته غرب و سراب خط بطلان بکشند و دین خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و شهدا ادا نمایند.

کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی این حرکت خیمه‌شب بازی دولتمردان غربگرا را به شدت محکوم نموده و بعنوان سربازی سرافراز در خدمت مقام معظم رهبری با قلم و قدم و همت در همه عرصه-های نظام اسلامی تا مرز شهادت ایستادگی خواهیم کرد و نمی‌گذاریم غرب و ایادی داخلی آن‌ها در سرزمین خون و شهادت جولان دهند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
صد درصد نمره منفی به نظر شما می دهم کمی منتفی و واقع بین باشید
Iran (Islamic Republic of)
حمید پاپی
۰۸:۵۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام
لطفا پیگیر رتبه بندی معلمان باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار