بهره مندی هزارو ۴۰۲ روستای کردستان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با گازرسانی به ۱۰۵ روستا در سال گذشته تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی به هزار و ۴۰۲ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: از آغاز سال ۱۳۹۹ تا پایان فروردین امسال، ۲۵ هزار و ۲۷ مشترک جدید گاز در استان جذب شد.

او با بیان اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده، امسال هم ۲۵ هزار مشترک جدید گاز در کردستان جذب می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری گازرسانی به نقاط روستایی (روستا‌های بالای ۲۰ خانوار) پایان خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با گازرسانی به ۱۰۵ روستا در سال گذشته تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی به یک هزار و ۴۰۲ مورد افزایش یافته است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۶۰ روستا قابلیت گازرسانی دارد، تاکید کرد: در نقاط نزدیک به شبکه، عملیات گازرسانی به روستا‌ها یا کوخ (سکونتگاه‌های کمتر از ۱۰ خانوار) هم انجام شده است.

او مبلغ هزینه شده برای گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های صنعتی استان را در سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مجموع اعتبارات عمرانی این شرکت در سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بود که ۹۰ درصد آن هزینه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.