خودروی حامل مواد مخدر در دیلم توقیف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه خودروی پراید و کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم هرویین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی،  فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که از استان همجوار اقدام به تهیه یک محموله موادمخدر کرده و در حال انتقال آن به استان‌های غرب کشور بودند، شناسایی شدند.

او عنوان کرد: در یک عملیات منسجم، مامورین ایستگاه بازرسی شهید موسوی با همکاری مامورین پلیس مباره با مواد مخدر با رصد دقیق محور‌های مواصلاتی خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ایستگاه بازرسی شهید موسوی توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه متهمان دستگیر شده که زن و شوهر بودند، افزود: از بازرسی بدنی ان‌ها مقدار یک کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر هرویین که در قسمت‌های مختلف بدن خود جاساز نموده بودند کشف شد، در همین رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر که همواره با هدف سودجوئی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.