کارشناس پیش‌ بینی هواشناسی اصفهان:

رگبارهای شدید شمال و شرق اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای شدید موقتی نواحی شمال و شرق استان اصفهان را از امروز فرا می‌گیرد و احتمال وقوع سیلاب در این مناطق وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت امواج ناپایدار در سطح استان تا پایان این هفته  خبر داد و گفت: رگبار‌های بهاری همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک موقت و بارش تگرگ مناطق شمال، شمال شرقی و شرق استان را از امروز فرا می‌گیرد.

او با بیان اینکه احتمال فعالیت امواج بارشی در ساعات بعد از ظهر و عصر بیشتر است، افزود: رگبار‌های شدید موقتی در بخش‌هایی از شمال و شرق استان باعث آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غرب و جنوب استان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز شدت بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی است، اما از روز دوشنبه وضعیت بارندگی در نیمه غرب و جنوب اصفهان نیز بهبود خواهد یافت.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا در نواحی شمال استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود، ادامه داد: کمینه دما در بسیاری از مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تا ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد از این رو دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.