نصب پرچم فلسطین روی درب یک شرکت صهیونیستی + عکس

تصویری از نصب لباسی با پرچم فلسطین روی درب یک شرکت صهیونیستی در خیابان های فلسطین در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که درگیری‌ها در فلسطین شدت گرفته است. این درگیری‌ها در نتیجه اعتراض مردم فلسطین به حکم بیرون راندن اهالی منطقه شیخ جراح از خانه هایشان و تحویل منازل به صهیونیست‌ها شروع شد. نیرو‌های صهیونیستی در روز قدس به مردم حمله کردند و آن‌ها را شهید و زخمی کردند. همچینین به بیت المقدس نیز حمله و بخشی از آن را آتش زدند.

دو روز گذشته بار‌ها شهرک‌های صهیونیست نشین و تاسیسات مهم آن‌ها هدف راکت‌های حماس قرار گرفت و چند نفر از صهیون هم کشته شدند. در نتیجه این حملات صهیونیست‌ها منازلشان را ترک کرده و به پناهگاه رفتند.

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم فلسطین روی درب یکی از شرکت‌های صهیونیستی در قدس اشغالی نصب شده است. در توضیح این تصویر آمده که جوانان (فلسطینی) لباسی را که روی آن پرچم فلسطین نقش بسته بود روی درب یک شرکت در خیابان صلاح الدین در قدس اشغالی نصب کردند.


بیشتر بخوانید


در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

نصب پرچم فلسطین روی درب یک شرکت صهیونیستی + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاءالله و بزودی زود پرچم فلسطین مقتدر و قدرتمند مستقل آزاد شده بر فراز همه شهرکها و شهر های اشغال شده صهیونیستی برافراشته خواهد شد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار