بوشهری‌ها، جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند + عکس

اجتماع مردمی حمایت از نهضت مقاومت اسلامی و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اجتماع مردمی حمایت از نهضت مقاومت اسلامی و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس امروز  در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این تجمع حاضران با شعار‌ها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، آتش به جان مردم از شرر آمریکاست، جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست، با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین و غزه پیروز است، اسرائیل نابود است، از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و جنایت‌های رژیم کودک کش صهونیستی را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این اجتماع گفت: این روز‌ها گنبد به ظاهر آهنین صهیونیست‌ها نتوانسته مانع اصابت موشک‌های مقاومت شود و نقاط مختلفی از جمله اشدود، عسقلان و تل آویو در تیررس مقاومت قرار دارند.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی افزود: رژیم اشغال‌گر قدس که زمانی سودای نیل تا فرات را داشت اکنون اطراف خود دیوار بتنی دارد که این خود نشانی دیگر از شکست صهیونیست‌ها است.

او ادامه داد: طرح‌های تدارک دیده شده برای منطقه از جمله معامله قرن و خاورمیانه جدید، یکی پس از دیگری در منطقه با شکست مواجه شده و هزینه‌‎های تریلیون دلاری آمریکا نیز باعث تحقق این طرح‌‎ها نشده‌است.


بیشتر بخوانید


مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر عنوان کرد: کسی که امروز در نبرد با غزه به دنبال میانجی می‎‌گردد رژیم منحوس صهیونیستی است، زیرا حتی جرات حمله زمینی را به غزه ندارند.

اسماعیلی افزود: اینکه روزانه از مناطق مختلفی شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلند شده نشان دیگری  است از آغاز روند محو غده سرطانی در خاورمیانه.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: پیام مردم دارالحماسه مردم استان بوشهر به مردم غزه این است که تقدیر خداوند پیروزی فلسطین است، زیرا خود استان بوشهر نیز بار‌ها مورد حمله استعمار و استکبار قرار گرفته است، ولی با وجود جوانانی، چون شهید نادر مهدوی پیروز میدان نبرد برابر آمریکا بوده است.

اسماعیلی افزود: رویکرد رژیم اشغالگر قدس نابودی اسلام حول محور قدس شریف است، ولی با چنین اعمالی تنها اسرائیل است که روز به روز به زوال و شکست خود نزدیک خواهد شد.

او عنوان کرد: با وجود حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به غزه سازمان‏‌های به ظاهر بین المللی و دولت‌‏های دروغگوی مدعی حقوق بشر نه تنها این جنایت را محکوم نکردند بلکه به حمایت بی شرمانه خود از رژیم اشغال‌گر ادامه می‏‌دهند.

وی گفت: با این وجود شکل‏‌گیری حزب الله، انصارالله، فاطمیون، حشد الشعبی و کتائب عراقی و فلسطینی نوید بخش این است که منطقه منتظر تحولات دیگری است که با هدایت رهبر معظم انقلاب مختصات نظم آخرالزمانی و قیام حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.