سال گدشته صورت گرفت؛

توزیع بالغ بر ۹۰میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی مرکز و شمال آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: سال گذشته بالغ بر ۹۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی شمال و مرکز استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از ناحیه سلماس گفت: در سال گذشته مقدار ۹۱میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی شمال و مرکز آذربایجان غربی توزیع شده است که ۱۶درصد از این مقدار مربوط به شهرستان سلماس است.

او افزود: مشترکین بخش کشاورزی مرکز و شهرهای شمال استان اذربایجان غربی اعم از ادوات کشاورزی، چاههای آب فاقد برق و .... میتوانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی(سدف) به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

احمد مجرد گفت: بازنگری سهمیه مشترکین بخش کشاورزی یکی از محورهای ارزیابی عملکرد نواحی می باشد و باید نواحی بازدید از مصرف کنندگان کشاورزی را همواره در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر منطقه و سرپرست گروه معین، از تلاش های ناحیه سلماس در امر سوخت رسانی تقدیر و بر آمادگی ناحیه برای تامین سوخت بخش کشاورزی در فصل تابستان را تاکید کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همچنین از فعالیت های کمیته مقابله با بحران کرونا در منطقه و ناحیه سلماس که همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و استان، نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در جایگاهها برای حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان ضروری است.

تیم گروه معین اصلی منطقه متشکل از روسای واحدهای امور مالی، اداری، IT، حراست، روابط عمومی، کنترل و نظارت، مهندسی فرآورده ها ازناحیه سلماس بازدید کردند و بررسی و کنترل عملیات تامین و توزیع سوخت،صیانت از حقوق شهروندی، کنترل کمی و کیفی توزیع فرآورده‌ها در مجاری مصرف، عملیات حمل‌ونقل، فروش، امنیت شبکه و مباحث مربوط به کارت سوخت، ایمنی، بهداشت و موارد زیست‌محیطی، امور مجاری CNG و بررسی کنترل فرآیند‌های اداری از جمله مواردی بود که در این سفر یک روزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شرکت نفت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.