اعلام برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر در آذربایجان شرقی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری حدود ۳۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عباس قلیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، برگزاری مسابقات ویژه آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی، ارائه خدمات و ویزیت رایگان پزشکی در بیمارستان‌ها و کلانشهر تبریز، تجلیل از ۳۹ نفر از شهدای والامقام عملیات بیت المقدس و فاتحان خرمشهر، راه اندازی کاروان‌های شادی در تبریز، تدوین و تهیه محتوا‌های صوتی، تصویری و متن جهت بارگذاری در فضای مجازی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

او افزود: با برنامه‌هایی تدارک دیده شده تلاش داریم از سلحشوری، افتخار آفرینی و اقتدار شهدا و رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر تشکر و قدردانی کنیم.

راستگو  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز  گفت: حماسه سوم خرداد یکی از صفحات بی نظیر و زرین تاریخ انقلاب اسلامی است.

راستگو افزود: امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری انتخابات باید برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با ملاحظات خاصی برگزار شود.

او گفت: باید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات در مراسم و سواستفاده‌های احتمالی برای تبلیغات نامزد‌ها توجه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.