شادی هزاران اردنی در پیروزی مقاومت فلسطین

هزاران اردنی با راهپیمایی گسترده‌ای در مرز مشترک با فلسطین، پیروزی مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی را گرامی داشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر از مردم اردن با تجمع گسترده در مرز مشترک با فلسطین، پیروزی مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست را گرامی داشتند.

اردنی‌ها از صبح امروز (جمعه) از شهر‌های مختلف خود را به نقطه مرزی رساندند تا با حضور در این تجمع، از توقف درگیری‌ها در نوار غزه و دیگر مناطق فلسطینی ابراز خرسندی کنند.

حاضران در این تجمع تن دادن رژیم صهیونیستی به آتش بس را دستاوردی بزرگ و پیروزی برای مقاومت فلسطین خواندند و مطالبات گذشته خود مبنی بر ضرورت اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان را تکرار کرده و با سردادن شعار‌هایی، به گروه‌های مقاومت فلسطینی درود فرستادند.

اتحاد جهان اسلام و خشم جهانی علیه صهیونیست‌های غاصب موجب شد آن‌ها با پذیرش شکست، مجبور شوند به صورت یک جانبه آتش بس را بپذیرند و به خواسته‌های حماس و جبهه مقاومت سر بگذارند. استفاده نیرو‌های مقاومت از سلاح‌های به روز و اتحاد همه فلسطینی‌ها و خشم جهانی علیه تجاوز صهیونیست از جمله عوامل موفقیت مقاومت در میدان مبارزه علیه صهیونیست‌ها بود.

گفتنی است به دنبال پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر اشغالگران صهیونیست‏، کشور‌های مختلف جهان با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌هایی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، بیانیه‌های تبریک صادر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
صدقه سر ما برنده شدن
آخرین اخبار