رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ:

سطح رشته پاورلیفتینگ در ایران هیچگاه پایین نبوده است

پاراژ، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در ارتباط با حضورش در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گاستون پاراژ، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در ارتباط با حضورش در ایران اظهار کرد: برای سومین بار است که به ایران می‌آیم و از حضور در این کشور بسیار خوشحال هستم.

پاراژ درباره سطح پاورلیفتینگ ایران گفت: سطح این رشته در ایران هیچگاه پایین نبوده است و همیشه ورزشکارانی از این کشور بوده اند که در مسابقات جهانی مدال آوری کرده اند. با توجه به اتفاقات خوب این رشته در ایران این مدال آوری‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

پاراژ درباره سطح فعالیت بانوان پاورلیفتینگ کار ایرانی و سطح حضور آن‌ها افزود: با توجه به فعالیت‌هایی که از سال ۲۰۱۶ در ایران آغاز شده اند، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و امیدوارم در آینده چیز‌های بیشتری را از بانوان ایرانی در این رشته بشنویم.

رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ درباره دوپینگ در این رشته قدرتی افزود: این صحبت‌ها همیشه درباره رشته‌هایی مانند رشته مورد بحث ما مطرح می‌شوند، اما در رشته پاورلیفتینگ سعی کردیم قوانین سختی را درباره این موضوع داشته باشیم و از دوپینگ ورزشکاران جلوگیری کنیم.

پاراژ درباره میزبانی ایران از مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان افزود: در مرداد و شهریور قرار است که این مسابقات در ایران برگزار شوند و امیدواریم که این میزبانی باعث پیشرفت این رشته در ایران شود. اطمینان دارم که ایران می‌تواند میزبان خوبی در این مسابقات باشد.

پاراژ در انتها گفت: از مهمان نوازی و برخورد خوب میزبان ایرانی بسیار خرسند هستم و این مهمان نوازی باعث می‌شود که هر گاه فرصتی برای سفر به ایران فراهم شود، آن را با روی باز پذیرا باشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار