عزیزی خادم: تاریخی‌ترین نتیجه برای فوتبال ایران رقم خورد / بعد از بازی با عراق با مردم کشورم صحبت خواهم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با پیروزی تیم ملی مقابل بحرین توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که هم اکنون در منامه بحرین حضور دارد، در رابطه با پیروزی یوز‌های ایرانی مقابل تیم ملی بحرین گفت: این برد تاریخی مقابل بحرین را تبریک عرض می‌کنم. از زحمات همه عزیزان تشکر می‌کنم. برخی کشور‌ها راضی به پیروزی تیم ملی ایران در بازی امروز نبودند. امروز تاریخی‌ترین نتیجه رقم خورد. ما شانس این را داشتیم که ۳ یا ۴ گل دیگر بزنیم. آن‌ها حق میزبانی را به ناحق از کشور ما گرفتند. این تیم بسیار همدل است و امیدوارم بازی‌های بعدی را نیز پیروز شویم.

عزیزی خادم در ادامه اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان، ریاست سازمان صدا و سیما و نوبخت تشکر می‌کنم. این عزیزان با اشتیاق کنار فوتبال ایران هستند. ان شاءالله از این گروه صعود کنیم. این برد به لحاظ تاریخی، یکی از مهمترین و سخت‌ترین پیروزی‌های تاریخ فوتبال کشورمان بود؛ زیرا ما به این تیم باخته بودیم و آن‌ها خیلی ناخواسته ما را دوباره به این زمین کشاندند. هر نتیجه‌ای غیر از این اتفاق می‌افتاد، از رقابت خارج می‌شدیم و حتی جام ملت‌ها را نیز از دست می‌دادیم.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: این پیروزی شبیه به یک معجزه بود. شانس این را داریم که به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شویم. اگر جام جهانی نمی‌رفتیم، این فوتبال برای مردم ایران می‌مرد. بعد از بازی با عراق با مردم کشورم صحبت خواهم کرد. باید یک برنامه ریزی منسجم داشته باشیم. این فوتبال به ملت ایران تعلق دارد. ما دارای یک اتحاد ملی در فوتبال هستیم و من عضو کوچکی از خانواده فوتبال ایران هستم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار