صدور ۶۲ مجوز ایجاد پروژه سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ۶۲ مجوز ایجاد پروژه سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اردبیل صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از سال ۹۷ تا ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۲ مجوز ایجاد پروژه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اردبیل صادر شد.

او افزود: از این تعداد ۲۸ مورد در سال ۹۷، ۲۰ مجوز در سال ۹۸ و پارسال ۱۴ مجوز صادر شده است که امسال نیز تلاش و جدیت بر توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری برای افزایش زیرساخت‌های گردشگری در اردبیل است.

فلاحی با اشاره به اشتغال تعهد شده با صدور این مجوز‌ها بیان کرد: در سال ۹۷ تعداد ۵۴۸ شغل، سال ۹۸ تعداد ۶۰۶ شغل و در سال ۹۹ تعداد ۴۰۳ شغل با ایجاد این طرح‌ها برنامه‌ریزی شد که در مجموع با ایجاد و بهره‌برداری از این طرح‌ها ایجاد یک هزار و ۵۵۷ شغل در سطح استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مجموع سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای طرح‌های سرمایه‌گذاری را ۶ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان یک هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال برای طرح‌های سال ۹۷، دو هزار و ۷۱۷ میلیارد ریال برای طرح‌های سال ۹۸ و دو هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برای طرح‌های سال ۹۹ سرمایه‌گذاری هدفگذاری شد.

فلاحی از حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری با حمایت از سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم تا حضور هر چه بیشتر گردشگران و رونق صنعت گردشگری در استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.