پناهیان درکرمان؛

انتخابات باید موقع شادی مردم باشد/نگذاریم رسانه های خارجی برای ما تعیین تکلیف کنند

پناهیان در کرمان گفت: درایام انتخابات باید کام مردم را شاد کنیم نه اینکه آن‌ها را ناراحت کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در همایش یاران سلیمانی، حامیان رئیسی که با هدف تشویق رای اولی ها و با حضور جمعی از مردم در استادیوم سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، گفت: در انتخابات باید مسابقه برای شاد کردن مردم گذاشت نه اینکه آن‌ها را ناراحت کرد.

او افزود: کرمان وکرمانی‌ها را دوست دارم در سال‌های جوانی در مدرسه کرمانی‌ها در قم درس می‌خواندم وعجیب به آن‌ها علاقه دارم.

پناهیان با بیان اینکه حاج قاسم به عنوان یک کرمانی محبوب همه مردم ایران بود اظهارکرد:وقتی حاج قاسم به شهادت رسید از کرمانی‌ها تعجب نکردم که چنین گوهر‌های تابناکی دارند چرا که مردم کرمان همیشه افتخارآفرین بودند ونمونه های آن را دردفاع مقدس دیده بودیم.

استاد حوزه ودانشگاه به درگذشت عده‌ای کرمانی درحادثه تشییع سردار اشاره کرد وگفت: کرمانی‌ها حتی در روز تشییع حاج قاسم نیز شهید داده و افتخار آفرین شدند.

پناهیان تصریح کرد: و در جشن انتخابات لباس نو بر تن مدیریت کشور پوشیده می‌شود وخدا ببخشد کسانی را که کام ملت را در انتخابات تلخ می‌کنند.
او عرصه انتخابات را بهارسیاسی کشور دانسته وتاکید کرد: به انتخابات باید به‌عنوان یک صحنه شاد برای مردم نگاه کرد وباید تلاش همه تیم‌ها وستاد‌های اجرایی و تبلیغی این باشد که برای شاد کردن مردم مسابقه بگذارند نه اینکه آن‌ها را دلزده کنند.

اواظهار داشت: شایستگی مردم بیشتر از آن است که بتوان به آن اشاره کرد مردم ما کمترازآنچه حق شان هست خدمت دریافت کرده اند.

این استاد دانشگاه گفت: متاسفانه برخی مسئولان نتوانستند به خوبی به مردم خدمت و حتی کام آن‌ها را، چون زهر تلخ کردند که باعث ایجاد نارضایتی‌هایی شده است.

او با بیان اینکه اختلافات را باید کنار گذاشت و همدل بود، تصریح کرد: همان همدلی که در شهادت حاج قاسم در بین مردم ما به‌وجود آمد در انتخابات نیز باید بین مردم گسترش یابد.

پناهیان تاکید کرد: هر انتخاباتی باید ما را به یاد روز‌ها شاد در کشورمان بیندازد چرا که امام باقر (ع) قسم خورد که ما با سرور شما شیعیان شاد و در غم شما غمگین می‌شویم.

او افزود:اصل وضعیت زندگی، معیشت و رفاه ما در انتخابات رقم می‌خورد وروز انتخابات با امام زمان (عج) مناجات کرده و به قصد نصرت امام زمان (عج) پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر این دولت ضعیف عمل نمی‌کرد شاید امروز برخی شهدا از جمله شهید سلیمانی را در بین خودمان داشتیم گفت: احساس ضعف در چشم دشمن، آن‌ها را در دشمنی خودشان قوی‌تر وجری‌تر می‌کند ومتاسفانه دولتمردان ما به این مسئله اعتنا ندارند.

پناهیان با بیان اینکه انتظار ما از آینده کشور یک انتظار فوق‌العاده است گفت: انتخاب یک دولت قوی کشور را از فقر نجات داده وحتی استقراریک دولت قوی می‌تواند زمینه‌ساز ظهورحضرت، ولی عصر (عج) شود.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه همه ما مسئول هستیم و بدانید که هر یک رای ما در انتخابات اثرگذار است گفت: هر که در انتخابات خطا کرده و یا ترک صحنه کند در روز قیامت و در پیشگاه خداوند باد پاسخگو باشد.

او با بیان اینکه از تک تک ما در روز قیامت در برابر مسئولیت اجتماعی ما سؤال می‌شود افزود: اگر ما یک رئیس جمهور خوب انتخاب کنیم که باعث اعتلای اسلام و مسلمین شود قطعاً در روز قیامت پاداشش را می‌گیریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بر اساس یک محاسبه ۴۵۰ هزار مدیر دولتی داریم و اگر حداقل آن ۳۰ هزار مدیر را در نظر بگیریم، رای به رئیس‌جمهور نصب ۳۰ هزار مدیر در کشور است پس ما تنها یک نفر را انتخاب نمی‌کنیم بلکه تیم مدیریت کشورانتخاب می‌شود گفت: اگر ما در انتخاب رئیس جمهور اهل میدان را انتخاب کنیم، تمام آن ۳۰ هزار مدیر اهل میدان وآماده خدمت به مردم خواهند بود.

اوبا بیان اینکه امروز از جهات مختلف قدرتمندترین کشور جهان هستیم که یکی از دلایل این قدرتمندی این است که ما ولایت فقیه داریم افزود: میلیون‌ها نفر در دنیا حاضرند برای، ولی فقیه ماجان بدهند و این افراد توسط سردار سلیمانی سازماندهی شده‌اند، اما در داخل کشور معدود افرادی داریم که خیانت می‌کنند.

پناهیان با اشاره به اینکه وقتی یک رئیس جمهور بگوید نمی‌شود و نمی‌توانیم، مدیران پایینی او هم از زیر بار مسئولیت خود فرار می‌کنند گفت: رئیس جمهور را به عنوان یک نفر نگاه نکرده بلکه به رئیس جمهوربه چشم کسی که سرنوشت کشور را به او می‌سپارید، توجه کنید.

پناهیان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم رسانه‌های بیگانه برای ما تعیین تکلیف کنند تاکید کرد: به دوستانی که رای نمی‌دهند بگویید که رای ندادن شما رژیم آل‌سعود و رژیم کودک‌کش اسرائیل را خوشحال کرده وامنیت کشور را دچار خلل می‌کند.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: پناهیان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مگه امثال تو گذاشتید شادی بمونه
آخرین اخبار