حضور دختر خردسال در رای گیری انتخابات ۱۴۰۰

دختر خردسالی در شعبه اخذ رای مسجد ابوذر تهران مورد توجه عکاسان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور ایران امروز در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک آزمون بزرگ و مهم قرار گرفته است که شخصیت‌ها و افراد برجسته جمهوری اسلامی ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور و بهبود وجهه مملکت در عرصه جهانی با پیام‌هایی ملت را برای حضور همگانی در پای صندوق‌های رای دعوت‌کرده اند.

چشم لنز دوربین‌های رسانه‌های تمام جهان امروز به تهران و شهرستان‌های ایران دوخته شده است و تک تک لحظات برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای همگان مهم است. دختران، پسران، زنان و مردان به همراه کودکان از شغل ها و مذاهب مختلف با گویش های متفاوت روز جمعه بیست و هشتمین روز از خردادماه با شور و اشتیاق فراوان از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رای حضور یافته اند تا نقششان را در آینده مملکت به بهترین نحو ایفا کنند.

رای ما، تضمین آینده کودکان

در بهبوبه رای گیری و حضور اقشار مختلف در کنار مسئولان رده بالای نظام، تصویری در فضای مجازی منتشر شده و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این عکس دختر خردسالی در شعبه اخذ رای مسجد ابوذر تهران حضور یافته که این نشان دهنده توجه همه ملت از کوچکترین ایرانی تا افراد با سنین بالا به مسئله انتخابات است.

 دختر خردسال در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری

به هر روی باید منتظر ماند و دید در ساعات آینده رای گیری چه اتفاقاتی خواهد افتاد و عکاسان و خبرنگاران چه مطالبی را برای رسانه‌های مختلف ارسال می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار