مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات ۲۸ خرداد

فرماندار اسدآباد از مشارکت ۵۰ و نیم درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: انتخابات روز جمعه به لحاظ سلامت و امنیت از بهترین دوره‌های برگزاری بود.

او افزود: در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه اتفاق نیفتاد و تنها مشکل بوجود آمده رمز ناظرین بود که آن نیز مشکلی کشوری بود که خیلی زود رفع شد.

کتابی آراء ماخوذه در اسدآباد را ۴۳ هزار و ۵۶۵  رای بیان کرد و گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۸۹۰ رای باطله و ۳۵ هزار و ۶۷۵ رای صحیح بود.

او میزان آرا ریاست جمهوری را نیز اعلام کرد و گفت: رییسی ۲۶۴۴۴، همتی ۴۸۶۳، رضایی ۳۳۵۴ و قاضی زاده ۱۰۱۴ رای در شهرستان اسدآباد کسب کردند.

کتابی در ادامه از دریافت شکایات و اعتراض کاندیدا‌های شورا تا دو روز بعد از برگزاری نیز خبر داد و بیان کرد: این اعتراض‌ها در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت پیگیری خواهد شد.

او همچنین با قدردانی از همکاری سپاه ناحیه در تامین ماسک رای دهندگان بدون ماسک نیز گفت:علاوه بر کمک سپاه ۵۵۰۰ ماسک نیز توسط فرمانداری توزیع شد.

کتابی در بخش دیگری از سخنان خود از استقرار و بازرسی اعضای شورای تامین در فرمانداری و سطح شهر در روز انتخابات نیز خبر داد و یادآور شد: هر گزارشی که در روز رأی گیری به ما منعکس می شد سریعا مورد پیگیری قرار می گرفت.

فرماندار اسدآباد ابراز داشت: افراد انتخاب شده در زمان کنونی صرفا منتخبین مردم بوده و موظف به رعایت موارد ابلاغی هستند.

کتابی در پایان از حضور خوب مردم، قانونمندی کاندیدا‌ها و تلاش اصحاب رسانه در پرشورتر شدن انتخابات و زحمات عوامل امنیتی و اجرایی این جشن بزرگ سیاسی قدردانی کرد و گفت: بر اساس آمار، میزان مشارکت مردم شهید پرور اسدآباد در انتخابات روز جمعه از میانگین استانی و کشوری بالاتر بود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.