یائیر لاپید: درخصوص مذاکرات وین ملاحظاتی جدی داریم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم درخصوص برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات وین با آمریکا ملاحظاتی جدی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم درخصوص برنامه هسته‌ای ایران با واشنگتن اختلاف نظر‌های جدی دارد. این اختلافات در جریان نشست امروز (یک‌شنبه) «یائیر لاپید» و «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی‌اش در شهر «رم» روی داده است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص اولین سفرش به امارات نیز اظهار کرد: «من به زودی در سفری تاریخی به امارات خواهم رفت.»

پیش‌تر رسانه‌های عبری اعلام کردند وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت و سر کنسولگری این رژیم در ابوظبی و دبی عازم امارات می‌شود.


بیشتر بخوانید:


آمریکا: درباره ایران با اسرائیل اختلاف نظر نداریم!

«آنتونی بلینکن» وزیر امرو خارجه آمریکا اما در واکنش به این سخنان اعلام کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط در راه‌های مقابله با ایران اختلاف نظر دارند و درخصوص مسئله ایران هیچ اختلاف نظری نیست.

صبح امروز اولین دیدار یائیر لاپید و آنتونی بلینکن در رم برگزار شد. لاپید برای دیدار با بلینکن که به‌عنوان بخشی از سفر خود به سه کشور اروپایی است امروز (یک‌شنبه) وارد ایتالیا شد.

این دیدار درحالی برگزار می‌شود که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو‌ها بر سر احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران را که تل آویو به شدت با آن مخالف است، پیش می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار