ملی پوش قایقرانی ایران در بخش کایاک:

‌می‌خواهم در المپیک جزء ۸ نفر اولی باشم که به فینال راه پیدا می‌کنند / ۴ مرداد عازم توکیو خواهم شد

علی آقامیرزایی، ملی پوش قایقرانی در بخش کایاک درباره آخرین وضعیت خود قبل از شرکت در مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

علی آقامیرزایی، ملی پوش قایقرانی در بخش کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: کمتر از یک ماه دیگر باید برای شرکت در مسابقات المپیک عازم توکیو شویم. قرار بود قبل از اعزام به المپیک یک اردوی چند روزه‌ را در کشور جمهوری آذربایجان برگزار کنیم، اما بنا به دلایلی این سفر لغو شد. در هر صورت به دلیل زمان کمی که تا شروع مسابقات المپیک باقی مانده است، فعلا تمریناتم را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌کنم. امیدوارم در رقابت‌های المپیک بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه قابل قبولی کسب کنم.

ملی پوش قایقرانی در بخش کایاک درباره این که آیا می‌تواند در مسابقات المپیک مدال کسب کند، بیان کرد: مدال گرفتن در المپیک بسیار سخت است. با توجه به سابقه‌ای که ورزش قایقرانی در ایران دارد، از لحاظ امکانات و تجهیزات اصلا با کشور‌های اروپایی قابل قیاس نیست. به هر حال من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در المپیک جزء ۸ نفر اولی باشم که به فینال A راه پیدا می‌کنند. می‌خواهم در آن مرحله رکورد بسیار خوبی از خودم بر جای بگذارم. در هر صورت چیزی تا شروع مسابقات المپیک باقی نمانده است و من هم به احتمال بسیار زیاد ۴ مرداد عازم توکیو خواهم شد.


بیشتر بخوانید


آقامیرزایی درباره وضعیت قایقرانی ایران در مسابقات المپیک گفت: اگر بخواهیم این موضوع را از نظر رکوردی محاسبه کنیم، باید بگویم در المپیک ۲۰۱۲ لندن طالبیان در بخش کایاک حضور داشت، اما نتوانست به فینال راه پیدا کند. با تدابیری که ایرج اقلیمی (سرمربی تیم ملی قایقرانی در بخش کایاک) برای حضور من در مسابقات المپیک چیده است، امیدوارم بتوانم رکورد خودم را در این مسابقات به اندازه ۲ ثانیه ارتقا داده تا در بین ۸ تیم برتر به مرحله فینال راه پیدا کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار