ترامپ: جمهوری خواهان هیچ کمکی برای پیروزی من در انتخابات نکردند

رییس جمهور پیشین آمریکا با انتقاد دوباره از جمهوری خواهان گفت آن‌ها هیچ اقدامی برای پیروزی وی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری انجام ندادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواهان سنا با همدستی برخی از اعضای دولت پیشین تصمیم گرفتند هیچ اقدامی برای پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری انجام ندهند.

ترامپ روز گذشته از مک کانل و ویلیام بار، دادستان کل سابق آمریکا به شدت انتقاد کرد. این دو نفر پیشتر گفته بودند دموکرات‌ها از طریق رای گیری دیجیتال و ایمیلی تقلب گسترده‌ای در انتخابات انجام دادند.

رییس جمهور پیشین آمریکا در این باره گفت: با اینکه جمهوری خواهان به گفته خودشان از تقلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به دست دموکرات‌ها آگاه بودند، ولی هیچ اقدامی برای پیروزی من و نیز مقابله با آن‌ها انجام ندادند.

دونالد ترامپ در بیانیه‌ای که دیروز منتشر کرد به شدت از رویکرد دوگانه جمهوری خواهان در قبال وی انتقاد و آن‌ها را متهم به ریاکاری و عدم احترام به خود کرد.

نمایندگانی از جمهوری خواهان اخیراً در نامه‌ای اعلام کردند ترامپ باید بازی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را تمام کند چرا که طبق گفته‌های دادگستری آمریکا هیچ شواهدی مبنی بر تقلب در روند رای گیری وجود ندارد، ضمن اینکه رییس جمهور پیشین هم هیچ مدرکی دال بر ادعا‌های خود در این باره ارائه نکرده است.

این نامه موجب عصبانیت ترامپ در یکی دو روز گذشته شده و واکنش تند وی را در پی داشته است.

همچنین ویلیام بار، وزیر دادگستری پیشین آمریکا نیز برخلاف ادعاهای پیشین خود به تازگی در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود ادعاهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را مزخرف خوانده بود.

دونالد ترامپ از زمان اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری که حدود شش ماه پیش برگزار شد به آن معترض بود و اعتقاد داشت دموکرات‌ها با تقلب و دستکاری در آرا باعث پیروزی جو بایدن شده اند. او تا به امروز در تمام محافلی که حضور داشته ادعای تقلب گسترده در انتخابات را مطرح و اعلام کرده قطعا در انتخابات دور بعد پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دونالدترامپ به گفته رهبرچهره بدون روتوش آمریکابود.بااون امضای مسخره وجنگنده های به دردنخورش وکلی خون ریختن درداخل وخارج ایالات متحده وخروج ازپیمان های مختلف مانندتعهدات آب وهوایی وتعهدبرجام فقط بایداعدام بشوداعتماددنیارابه حرف های جمهوریخواهان ازبین برددرواقع نبایدهم فردی ازاوطرفداری کند.خودش هم میگفت درخاورمیانه کلی پول خرج کرده ایم چیزی بدست نیاورده ایم.به قول چینیهانظم دنیاراآمریکاویران کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۴۰۰
وای این هنوز تو فکر انتخابات و رای و انتخاب نشدنشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرش بخاطر رای نیاوردنش سکته میکنه و ان شالله میمیره ...
آخرین اخبار