سه‌تصادف رانندگی در استان سمنان ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع سه تصادف رانندگی در نقاط مختلف استان از بامداد امروز سه‌شنبه تاکنون ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ابراز داشت: یکی از حوادث مربوط به برخورد هیوندا با گادریل در کیلومتر ۲۴ محور سرخه- آرادن بود که صبح امروز رخ داد و چهار مصدوم برجاگداشت.

او ادامه داد: تصادف دیگر مربوط به برخورد خودروی دانگ‌فانگ با نیوجرسی در کیلومتر ۲۰ محور فولادمحله- کیاسر بود که موجب مصدومیت یکی از سرنشینان خودرو شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: حادثه دیگر مربوط به واژگونی سمند در کیلومتر ۴۵ محور دامغان به گلوگاه بود که بامداد امروز رخ داد و پنج مصدوم برجاگذاشت.

محمدخانی گفت: استراحت در حین رانندگی و رعایت نکات ایمنی و پرهیز از سرعت غیرمجاز نقشی مهم در کاهش حوادث جاده‌ای دارد و انتظار می‌رود رانندگان با رعایت این نکات سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار