دادستان کل کشور مطرح کرد؛

انتخاب رئیس قوه قضائیه از درون خانواده دستگاه قضا/ محسنی اژه‌ای ادامه دهنده راه تحولات خواهد بود

دادستان کل کشور گفت: برای بار دوم رئیس قوه قضائیه از درون این خانواده انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتطری دادستان کل کشور مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه با بیان اینکه پوزش می‌طلبیم که نتوانستیم حضور تمامی افراد را در این مراسم داشته باشیم گفت: ۴ تقدیر را در این این مراسم تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر دارم که بار دیگر از بدنه قوه قضائیه رئیس جدیدی را انتخاب کردند بنده دو بار در سال‌های ۷۶ و ۷۷ و ۸۶ و ۸۷ از سمت مقام معظم رهبری و مأموریت داشته ام.

منتظری گفت: یکی از مهمترین توقعات این بود که از بدنه قوه قضائیه رئیس جدید انتخاب شود و طی دوره‌های اخیر مدیر قوه قضائیه از بدن آن انتخاب شد و اکنون ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی منتخب مردم برای پست ریاست جمهوری شده اند و به او تبریک عرض می‌کنم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: حال برای دومین بار مدیر قوه قضائیه از درون این خانواده انتخاب شده است، آقای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دارای تجربیات گرانقدر است و از امروز تصدی قوه قضائیه را برعهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: برادرم آقای محسنی اژه‌ای سابقه ارزنده‌ای در دستگاه قضایی دارد و انشالله او ادامه دهنده تحولات خواهد بود.

منتظری بیان کرد: امیدواریم در این دوره شاهد همکاری، مساعدت و همکاری بیش از پیش برای تحقق دستگاه قضایی عدالت گستر باشیم.

وی با اشاره به مدیریت اجرایی کشور گفت: خوشبختانه آن روز کسی سکاندار دولت می‌شود که به مشکلات آگاه است و از رئیس جدید دولت می‌خواهیم بیش از پیش به مشکلات کمک کند تا مساعدت سه قوه با یکدگیر زندگی را برای مردم شیرین‌تر کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
لازمه تحول ورود یه آدم جدیده نه قدیمی
آخرین اخبار