۲۱ باند قاچاق در کردستان متلاشی شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۱ باند قاچاق در کردستان متلاشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی خداویسی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۱۰ فقره پرونده قاچاق از ابتدای امسال تا کنون در استان تشکیل شده که نسبت به مدت زمان مشابه ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: در سه ماهه سال گذشته در مجموع یک‌هزار و ۱۶۷ پرونده قاچاق در استان تشکیل شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: ۲۱ باند قاچاق در سه ماهه امسال در استان کردستان متلاشی شده که نسبت به مدت زمان مشابه ۷۵ درصد افزایش داشته است.

خداویسی با اشاره به آمار کشفیات کالا‌های قاچاق در استان طی سال‌جاری گفت: یک‌میلیون و ۲۱۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در سه ماهه امسال در استان کشف شده است.

او با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشف جوجه یک روزه قاچاق در استان، گفت: یک‌میلیون و ۵۲۲ هزار و ۱۴۲ لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه ۱۸۲ درصد رشد داشته است.

به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، ۲۰۴ هزار و ۳۰۴ قلم انواع لوازم آرایشی در سه ماهه اول امسال در استان کشف و ضبط شده که ۱۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

خداویسی خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۵۰۴ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال در استان کشف شده کهرشد ۱۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۸۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در مدت زمان یاد شده در استان کشف و ضبط شده است، گفت: در زمینه کشفیات لوازم خانگی قاچاق ۷۱ درصد افزایش داشته است.

به گفته دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، ۳ هزار و ۹۹۷ دستگاه لوازم صوتی و تصویری با رشد ۲۹۴ درصدی، ۳ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی، ۲۰۰ دستگاه موبایل و تب‌لت، ۳۶ هزار و ۴۷۷ ثوب لباس خارجی، ۲ هزار و ۳۶۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و... از دیگر کالا‌های قاچاق کشف و ضبط شده در سه ماهه نخست امسال در استان بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.