اوضاع آشفته سایپا در لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال سایپا این روز‌ها در مسیری عجیبی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایپا هموراه به باشگاه خوش نام و بازیکن ساز در ورزش ایران شهره بوده است، فلسفه تربیت جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی که در ابتدای فصل مدیران این باشگاه با ابراهیم صادقی مرد وفادار فوتبال ایران و خودشان، پایه ریزی کردند و نتایجی همچون تساوی با پرسپولیس و پیروزی دربرابر استقلال آن‌ها را امیدوار به گذران فصل باشکوهی می‌داد.

حضور مهرداد سراجی در سکان مدیرعاملی در همان ابتدای این فصل این ورقه امید برای کادر جوان داشت که او هم از این فلسفه حمایت کند.

پیروز قربانی مربی سابق این تیم در مصاحبه های خود آینده‌ای مبهم برای این تیم حتی بعد از پیروزی‌های پیاپی بر ذوب آهن و استقلال را ترسیم می‌کرد، پیش بینی که خیلی زود تفسیر شد و سایپا در مسیر بحران و ناکامی قرار گرفت.

مصاحبه‌های پیروز قربانی خیلی زود کار دست صادقی داد و او به علت فشار‌های که بعد‌ها از آن سخن گفت، عطای استفاده از عنصر ارزشمند کادرش را به لقایش بخشید. اما این پایان مصاحبه‌ها نبود و کیانوش رحمتی دیگر عضو کادرفنی از برخی فشار‌ها لب به سخن گشود.

صادقی به خواست هیئت مدیره و مدیرعامل استعفا داد تا سراجی از انتخاب فراز کمالوند خود را در عرش ببیند، انتخابی که خیلی‌ها آن را مغایر فلسفه باشگاه سایپا خواندند.

اما این تغییر همانطور که پیش بینی می‌شد در باشگاه سایپا با شکست رو به رو شد و کمالوند در هفت مسابقه و از ۲۱ امتیاز ممکن تنها پنج امتیاز کسب کرد تا سایپا گزینه سقوط به لیگ یک باشد.

اما نکته قابل توجه این تغییر روند مصاحبه‌ای بعد از هر ناکامی است، مصاحبه‌هایی که گویی ما مقصر نیستیم و قبلی‌ها مسئول هستند!

سوال این است که فراز کمالوندی که بعد از شکست از استفلال لب به ضعف بازیکنانش گشود، آیا اطلاع ندارد که یارگیری در نیم فصل توسط سراجی انجام شده است؟ یا در زمان عقد قرارداد از شرایط تیم و بازیکنان اطلاع نداشت که استقلال و اعتباری که در کنار فرهاد مجیدی برایش بوجود آمده بود را رها کرد؟

سخنان عجیب کمالوند نشان از عدم تمرکز او دارد، عدم تمرکزی که حضور او را در اردوی تیم ملی کشتی پیش از رقابت حساس برابر استقلال توجیه می‌کند!

اما این پایان حاشیه‌های باشگاهی که مدیرعاملی آن بر عهده سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، نبوده چرا که روز پیش خبر اخراج چهار بازیکن از این باشگاه رسانه ای شد، خبری که ابتدا متصدی رسانه باشگاه، آن را تصمیم کادرفنی اعلام کرد؟! و دقایقی بعد سرمربی تیم آن را تصمیم هیئت مدیره دانست!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار