یورو ۲۰۲۰؛

کادرفنی ایتالیا از دست و پنجه نرم کردن با مرگ تا قهرمانی در اروپا

دروسی و ویالی ۲ عضو کادرفنی تیم ملی فوتبال ایتالیا، مدتی قبل بیماری‌های سختی داشتند و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در کادرفنی خود از پیشکسوتانی استفاده می‌کند که هر کدام مدتی قبل در حال مبارزه با بیماری‌های سختی بودند و به نوعی پیش از تقابل مهم با انگلیس با مرگ جدالی سرنوشت ساز و مهمتر داشتند.

اولی فرد، جانلوکا ویالی اسطوره تیم‌های سمپدوریا، یوونتوس و چلسی است. ستاره سال‌های دوری که همراه با مانچینی در سال ۱۹۹۱ تنها قهرمانی سمپدوریا در سری آ ایتالیا را به دست آوردند. او در سال ۱۹۹۹ با پیراهن چلسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ویالی در سال ۲۰۱۷ فهمید که مبتلا به سرطان پانکراس شده است و سه سال بعد دیگر اثری از بیماری در او نبود. اگرچه هنوز اثرات بلند مدت سرطان در بدن او است، اما در راه مبارزه با این بیماری الگویی برای همه بیماران شد.  

دیگر عضو کادرفنی ایتالیا، دنیله دروسی است که او هم چند ماه پیش، جدال سختی با ویروس کرونا داشت. ویروس در بدن دروسی خفیف نبود و کار این هافبک جنگنده و سابق تیم رم را به بیمارستان کشاند. دروسی که ریه اش کاملا درگیری کرونا شده بود، پس از مدتی مبارزه با این بیماری در بیمارستان، توانست از شر آن خلاص شود و بهبود یابد.  

کادرفنی ایتالیا از دست و پنجه نرم کردن با مرگ تا قهرمانی در اروپا

حال این ۲ تن، همراه با مانچینی و تیم ملی ایتالیا قهرمان اروپا شده اند تا پس از یک پیروزی بزرگ در جدال با بیماری هایشان، به یک افتخار بزرگ هم دست یابند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار