رئیس تأمین اجتماعی شعبه مهاباد؛

۳۱ تیرماه، آخرین مهلت بخشودگی جرایم بیمه‌ای

صالحیه گفت: مهلت ثبت درخواست بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا ۳۱ تیر ماه، است.

آرش صالحیه رئیس تأمین اجتماعی شعبه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان، ۳۱ تیرماه به پایان می‌رسد و کارفرمایان و صاحبان مشاغل تنها تا پایان این هفته فرصت دارند با ارسال درخواست خود، از مزایای بخشودگی جرایم استفاده کنند.

صالحیه افزود: کارفرمایان می‌توانند با ثبت نام در سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی es.tamin.ir از مزایای بخشودگی استفاده کنند.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه امکان انتقال سوابق از صندوق بیمه روستائیان و عشایر به بیمه تأمین اجتماعی فراهم شده است، اضافه کرد: انتقال این سوابق پیشتر ممکن نبود، اما در حال حاضر این امکان برای انتقال سوابق از صندوق بیمه روستائیان و عشایر به بیمه تأمین اجتماعی فراهم شده است و اعضای این صندوق می‌توانند اقدام به انتقال سوابق خود کنند.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرهیز از اجتماع کارفرمایان و مستمری بگیران، سامانه es.tamin.ir آماده بهره برداری غیرحضوری کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران است.

با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و در اجرای بند (ث) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، نظر واحد‌های اجرایی را به رعایت موارد بالا را معطوف می‌دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.